Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@02:07:24 GMT

پیام صریح سردار قاآنی به اسرائیل

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۹۵۳

پیام صریح سردار قاآنی به اسرائیل

سردار قاآنی گفت: امروز جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و تا رسیدن به حکومت جهانی این راه را ادامه می‌دهند. ناطقان: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی ‌صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید حجازی در دانشکده پرواز اصفهان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این سردار شهید اظهار داشت: شهید حجازی جزو انسان‌های ارزشمند بود که در صحنه‌های علم و جهاد در کنار همرزمانش درس فداکاری و جهاد را آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






وی با بیان اینکه شهید حجازی قبل از انقلاب در صحنه‌های مبارزه جزو برجسته‌ترین مبارزان با رژیم طاغوب بود و در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف حضور داشت، افزود:‌ وی یک دوره 10 ساله فرمانده نیروی مقاومت بسیج را به عنوان پشتوانه اساسی انقلاب هدایت کرد و تربیت نیروهای مقامت را از مرزهای کشور فراتر گذشت و این عرصه را بین‌المللی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت این شهید تا جایی است که رهبران جهادی از حسن نصرالله تا حنیفه و دیگر رهبران پیام‌های عرض تسلیت برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرده‌اند و رهبر معظم انقلاب هم در پیام خود این شهید را مجاهدی با فکری پویا و سرشار از ایمان راستین یاد کردند.

وی با بیان اینکه ‌شهید حجازی در مسئولیت‌های خود در سپاه سربلند بوده و راه این شهید در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، ادامه داد:‌ مسیری را که شهید سلیمانی گسترش داده و شهید حجازی ادامه داده و قول به پیروزی این راه داده است با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق می‌شود.

‌سردار قاآنی گفت: امروز جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و تا رسیدن به حکومت جهانی این راه را ادامه می‌دهند.
منبع: صراط برچسب ها: امریکا ، اسراییل ، ناطقان ، مقاومت ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امریکا اسراییل ناطقان مقاومت ایران شهید حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات