Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:50:46 GMT

تصمیم سپاهان برای جبران تعطیلی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۰۰۹

تصمیم سپاهان برای جبران تعطیلی‌ها

تیم فوتبال سپاهان که دو روز دیگر باید در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی مازندران برود، در فاصله دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی یک دیدار دوستانه برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویروس کرونا برنامه ریزی رقابت های فوتبالی و البته غیر فوتبالی در کل دنیا و همینطور ایران را تحت تاثیر خودش قرار داده و رقابت های لیگ برتر نیز از این موضوع مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی فشرده بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشورهای امارات، هند و عربستان و حضور ۴ نماینده فوتبال ایران سبب شده که لیگ برتر فوتبال ایران به حالت نیمه تعطیل درآید. با این حال سازمان لیگ تلاش کرده طی این مدت که رقابت های لیگ برتر به حالت معلق درآمده، بازی های چهار تیم دیگر را برگزار کند و طی روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه هشت تیمی که درگیر رقابت های آسیایی نیستند، با هم مصاف خواهند داد. سپاهان یکی از این هشت تیم به شمار می رود که روز پنج شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و به دلیل اینکه پس از انجام بازی های فشرده از ۲۳ فروردین ماه دیداری رسمی برگزار نکرده، دو روز پیش در ورزشگاه نقش جهان به مصاف صنعت ابریشم اصفهان رفت و با ۴ گل محبی، شهباززاده، نورافکن و کریمی برنده این بازی شد.

طلایی پوشان سپاهان پس از این مسابقه، به زمین چمن مصنوعی شفق رفته اند و روز آینده پس از انجام آخرین جلسه تمرینی عازم قائمشهر و دیدار حساس برابر این تیم می شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان نساجی مازندران سپاهان لیگ برتر نساجی مازندران ورزشگاه وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

کد خبر 848620 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی