Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:58:09 GMT

جام بازي‌هاي کامپيوتري برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۰۵۲

جام بازي‌هاي کامپيوتري برگزار مي‌شود

خبرگزاری آریا- همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2021، نخستین دوره مسابقات استارکاپ برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای در دو رشته PES20 و FIFA20 است که استارتاپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در مسابقات شرکت می‌کنند.
این جام طی نمایشگاه اینوتکس، از 28 تا 31 اردیبهشت برگزار می‌شود و فضایی برای برگزاری بازی‌های مقدماتی این رقابت در نمایشگاه اینوتکس درنظر گرفته شده و بازی‌های نهایی نیز در استیج اینوتکس، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در استارکاپ به نشانی inotex.com/starcup مراجعه کنند.
به نقل از پارک فناوری پردیس، دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 طی روز‌های 28 تا 31 اردیبهشت امسال به صورت حضوری و مجازی در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازی کامپیوتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند ماه سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴