Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد و اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی استان در حاشیه‌ی نشست این کارگروه از قرارگاه اقتصادی مقاومتی شهید ابراهیمی سپاه الغدیر بازدید کردند.

«محمدعلی طالبی» استاندار و «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه‌ی نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان از قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید ابراهیمی که شامل فضاهای وی‍ژه‌ی آموزش، تولید، نمایش و فروش هنرمندان و مشاغل خرد و خانگی است، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فضا به حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی و خرد مانند خیاطی و زیلوبافی در قالب ایجاد مکان‌هایی برای برگزاری کارگاه‌ آموزشی و فضاهایی برای عرضه، توجه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر یزد استاندار يزد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم

به گزارش جام جم آنلاین، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات