Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با اشاره به برپایی کنگره بین‌المللی ام‌المومنین حضرت خدیجه (س) بانوی اول اسلام، اظهار داشت: این کنگره به همت معاونت بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و مشارکت ۱۴ نهاد و سازمان و گروه‌های مردمی از جمهوری اسلامی ایران، عراق، ترکیه، بحرین و هند برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به محورهای این کنگره اشاره کرد و افزود: این کنگره بین‌المللی با تشکیل هیأت علمی و شورای برنامه‌ریزی در سه محور نقش حضرت خدیجه در دفاع از اسلام و پیامبر خدا، حضرت خدیجه از نگاه پیامبر و اهل بیت علیهم السلام و اربعین عرصه و بستری برای معرفی سیره و اندیشه حضرت خدیجه به عنوان الگوی زن مسلمان برگزار شد که در فرصت کوتاه ۴۵ روز ۱۰۷ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی از کشورهای ایران، عراق، لبنان، پاکستان و هند به دبیرخانه کنگره واصل شد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: کنگره بین‌المللی ام‌المومنین حضرت خدیجه (س) بانوی اول اسلام چهارشنبه در سه بخش نشست عمومی، بخش عربی و بخش فارسی برگزار و از شبکه عبرات پخش خواهد شد.

بخش عربی کنگره بین‌المللی ام‌المومنین حضرت خدیجه (س) بانوی اول اسلام از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الکاظمی از علمای کویت و مدیر شبکه المعارف آغاز و با ارائه ۸ مقاله منتخب از شبکه عربی عبرات و نشست عمومی از ساعت ۱۶ با سخنان حضرت آیت الله جوادی آملی و حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حجت‌الاسلام رفیعی و خانم عبدالباقی تا ساعت ۱۷:۳۰ ادامه می‌یابد و از ساعت ۱۷:۳۰ پنل مقالات فارسی با ارائه ۵ مقاله از شبکه عبرات بخش فارسی پخش خواهد شد.

کد خبر 5193904

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت خدیجه س آیت الله جوادی آملی ترکیه بحرین ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ قرآن قرآن کریم دعای روزهای ماه رمضان دعا و نیایش فعالیت های قرآنی اوقات شرعی محمد علی انصاری تفسیر قرآن تهران میثم مطیعی کنگره بین المللی بانوی اول اسلام حجت الاسلام حضرت خدیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود