Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@20:33:26 GMT

بازداشت سارق در عوارضی "تهران – قم"

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۴۱۴

فرمانده تیپ کنترل اجتماعات یگان امداد از دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مسروقه در عملیات پلیسی خبر داد.

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام روابط عمومی پلیس، سرهنگ " منصور محمد پور" بیان داشت: روز گذشته در ساعت ۱۳۱۰ واحد گشت مستقر در عوارضی "تهران – قم" در حین انجام وظیفه در جریان تردد یک دستگاه خودروی سرقتی ۲۰۶ در محل عوارضی تهران – قم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: برای خواندن آخرین اخبار پلیس اینجا کلیک کنید


وی عنوان کرد: ماموران مستقر در عوارضی طرح مهار سارق را اجرا و با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور توقف دادند.


فرمانده تیپ کنترل اجتماعات یگان امداد تهران ابراز داشت: راننده خودروی ۲۰۶ پس از شنیدن دستور ایست پلیس از محل متواری و ماموران موفق شدند راننده خودرو را در یک عملیات پلیسی دستگیر و خودروی سرقتی را توقیف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که سابقه دار و دارای محکومیت قضائی است برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس پیشگیری تهران شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سارق تهران پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سارق تهران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد