Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:56:49 GMT

طرح «ضیافت همدلی» امسال به شکل متفاوتی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۳۵۷۲

طرح «ضیافت همدلی» امسال به شکل متفاوتی برگزار می شود

محدث گفت: امسال مفتخریم که سازمان بهزیستی، ضیافت همدلی را به نام موسسات خیریه پیوند زده و در این ماه مبارک، از هیمنه‌ و هیبت این بزرگواران برای حفظ کرامت و عزت مددجویان نیازمندمان، استمداد جسته است.

«حمیده محدث» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: امسال بر اساس توانمندی‌های مؤسسات خیریه، امید به مشارکت گسترده داریم و اطمینان داریم که مؤسسات و مراکز خیریه‌ای که تحت پوشش و نظارت سازمان بهزیستی هستند به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل خواهند کرد، ما همیشه از الطاف و نیات پاک نیکوکاران برخوردار بوده‌ایم و در سال‌های گذشته، اقدامات افتخارآمیزی از سوی خیرین استان در کارنامه‌ی تاریخ نیکان کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی اضافه کرد: نیکوکاران خراسان رضوی، همیشه نیات‌شان را به پنجره‌ی فولاد آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) گره می‌زنند و به همین جهت، استعانت از محضر آن امام رئوف، توانمندان ما را سخاوت‌مندتر می‌کند و دست و دل‌شان را در یاری رساندن به نیازمندان، بازتر می‌نماید.

 

محدث گفت: امسال مفتخریم که سازمان بهزیستی، ضیافت همدلی را به نام موسسات خیریه پیوند زده و در این ماه مبارک، از هیمنه‌ و هیبت این بزرگواران برای حفظ کرامت و عزت مددجویان نیازمندمان، استمداد جسته است.

 

وی گفت: امیدواریم نیکوکارانی که در مؤسسات خیریه‌ی تحت نظارت بهزیستی هستند شایستگی و همت والای خود را یک بار دیگر به رخ همه‌ سیمای نیکان کشور بکشانند و آبروی مددجویان‌مان را به سخاوت‌مندی و بزرگواری‌شان خریداری نمایند.

 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ماه مبارک، فرصتی است تا دین مان را به نیازمندان ادا کنیم و شکرانه‌ی قبول عبادات‌مان را به درگاه حضرت بپردازیم، باشد تا دعای نیازمندان و کم‌توانان، توشه‌ی راه آخرت‌مان باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضیافت همدلی سازمان بهزیستی ماه رمضان مددجویان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟