Web Analytics Made Easy - Statcounter

آکادمی اسکار اعلام کرد از حاضران در مراسم امسال اسکار نمی‌خواهد تا با ماسک در برابر دوربین حاضر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه بررسی مراسم اسکار که با حضور نمایندگان، نامزدها، استودیوها و روابط عمومی‌ها برگزار شد، گفته شد از آنجا که این مراسم در یونیون استیشن در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود، استفاده از ماسک برای افراد مقابل دوربین لازم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال وقتی مهمانان در برابر دوربین نیستند از آنها خواسته می‌شود ماسک بزنند.

آکادمی همچنین اعلام کرد شمار حاضران محدود به ۱۷۰ نفر خواهد بود و شرکت کنندگان به صورت چرخشی در برنامه حاضر می‌شوند.

استیون سودربرگ از تهیه‌کنندگان مراسم اسکار امسال روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با دو تهیه‌کننده دیگر اسکار یعنی جسی کالینز و استیسی شِر شرکت کرده بود و گفته بود ماسک نقش مهمی در مراسم امسال دارد.

همچنین گفته شده شرکت‌کنندگان در مراسم باید حداقل در روزهای قبل از مراسم سه بار تست کووید داده باشند و دمای شرکت‌کنندگان در مراسم نیز اندازه گرفته می‌شود.

در عین حال یک فرش قرمز مختصر با حضور سه عکاس و شمار محدودی از مطبوعاتی‌ها در نظر گرفته شده و حداقل فاصله بین خبرنگاران و مصاحبه شوندگان ۲ متر تعیین شده است. خبرنگارانی از ژاپن، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، برزیل، اسپانیا، مکزیک و استرالیا برای شرکت در مراسم اجازه حضور به دست آورده‌اند.

علاوه بر مصاحبه‌های آنلاین به سبک کنفرانس‌های مطبوعاتی پشت صحنه مراسم، برندگان با مجریان انتخاب شده یعنی کلی ریپا، رایان سیکرست و لارا اسپنسر می‌توانند مصاحبه‌های مجازی انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد، گفت: با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۱ دوره آزمون حفظ کل و حفظ ۲۰ جز برگزار شده است.

وی افزود: آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم یک مرحله از مسیر اعطای مدرک است که مسیر سختی بوده و درصد کمی از شرکت‌کنندگان قبول می‌شوند و امسال شاهد پرشکوه‌ترین و پررونق‌ترین آزمون حفظ در تمام سال‌های گذشته هستیم .

قمی ادامه داد: تنها ۱۱ تا ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون موفق به کسب مدرک تخصصی خواهند شد با این وجود شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان هستیم و درصد افراد شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: از تعداد ۱۲هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در سراسر کشور دو سوم بانوان و یک سوم آقایان هستند و حضور شرکت‌کنندگان در این آزمون نشان دهنده دغدغه آن‌ها در موضوع حفظ است تا تراز خود را بشناسند.

وی ابراز کرد: حفظ ترتیبی با توجه به معنا و ترجمه کار مبارکی است ضمن اینکه بزرگان توصیه به حفظ موضوعی دارند؛ چراکه راه حل مسائل مهم زندگی انسان‌ها در قرآن و در دل آیات وجود دارد.

قمی اضافه کرد: حفظ موضوعی، مقدمه حفظ کل است لذا حفظ آیات کاربردی مورد تأکید بزرگان دین است و با توجه به حضور ۱۲هزار و ۵۰۰ حافظ کل کشور در این آزمون نشان از شوق و اشتیاق آنان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: معرفی آزمون‌های این دوره از طریق مراکز و موسسات قرآنی است، لذا با فراهم شدن شرایط این آزمون به صورت وسیع تر با تعداد شرکت‌کنندگان بیشتری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت