Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: نسخه نویسی الکترونیک به هزینه کرد مناسب اعتبارات در حوزه دارو کمک می کند
سید کاظم دلخوش با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیکی که از ابتدای اردیبهشت ماه امسال اجرا می شود یکی از بهترین طرح ها جهت مقابله با مشکلات حوزه دارو است گفت: نسخه نویسی الکترونیکی ذیل پرونده الکترونیک است وحذف دفترچه های بیمه سلامت تحولی عظیم در نظام سلامت کشور بوجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:مجلس در اجرای حذف دفترچه های بیمه سلامت ونسخه نویسی الکترونیک رفاه شهروندان را مدنظر قرار داده است.
دلخوش تصریح کرد:این طرح که با همکاری ومشارکت موسسه های تشخیصی درمانی، پزشکان، داروخانه ها وآزمایشگاهای طرف قرارداد وغیر قرارداد اجرا می شود، منجر به شفاف سازی و سلامت سیستم بهداشت می شود.
وی با تاکید براینکه هزینه کرد اعتبارات در حوزه دارو را می توان با نسخه نویسی الکترونیکی ساماندهی کرد گفت:با نسخه نویسی الکترونیکی مشخص می شود بیمار درگذشته چه نوع دارویی را استفاده کرده است.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس همچنین تاکید کرد:طرح نسخه نویسی الکترونیک با هدف توسعه خدمات الکترونیک همزمان با سراسر کشور واستان در شهرستان صومعه سرا نیز به مرحله اجرا در می آید.
دلخوش گفت: شایسته است درراستای طرح نسخه نویسی الکترونیک ابتدا ازنحوه انجام کاریعنی ویزیت پزشک ودریافت دارو برای بیمه شدگان سلامت، به ویژه روستائیان آگاهی واطلاع رسانی لازم عمل آید.
پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است