Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- امروز۳۱ فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشد ۲ هزار و ۸۰۱ واحدی به یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحد رسید.

 طی روز جاری شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با رشد ۷۲۸ واحدی به رقم ۳۱۷ هزار و ۳۲۹ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۹۹ واحد، عدد ۴۳۱ هزار و ۶۷۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با اندک کاهش ۶۴ واحدی به رقم ۲۸۱ هزار و ۱۰ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۴ هزار و ۱۴ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۷۲۸ هزار واحد رسید.

همچنین شاخص بازار اول با ۳ هزار و ۱۱ واحد رشد به رقم ۸۸۸ هزار و ۷۴۷ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲ هزار و ۳۴۱ واحد رشد همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار واحد را به نمایش گذاشت.

طبق این گزارش، گروه بانک ها با حدود ۶ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه خودرو و فراورده های نفتی به ترتیب رتبه دوم و سوم را در گروه های صنعت به خود اختصاص دادند.

براین اساس، با پایان فعالیت بازار سرمایه در روز جاری، معامله‌گران بورس ۵ هزار و ۶۱۱ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب حدود ۴۲۰ هزار و ۴۲۷ نوبت معامله و به ارزش بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال داد و ستد کردند.

سنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واحد رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با افت ۷۶۴۸.۷ واحدی به ۲,۲۳۱,۴۴۹.۷۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۷۶۰.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۷۱۵ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۳,۶۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۱,۶۵۶.۴۳۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۷۹,۲۰۳.۶۰۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099378 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار