Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» به پیشنهاد سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حکم سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح به ‌عنوان جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب و از زحمات و تلاش‌های سرتیپ دوم «محمد فهمیده قاسم زاده» قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم تکریم و معارفه جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سرتیپ «محمود شیخ‌حسنی» رییس اداره بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونین و رؤسای سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

مدیران کل ادارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور نیز به‌شکل ارتباط تصویری در این مراسم شرکت کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جانشین رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد