Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@14:35:47 GMT

ضدعفونی بیش از ۸۴۰ چشمه سرویس بهداشتی منطقه ۴

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۴۳۷۲

ضدعفونی بیش از ۸۴۰ چشمه سرویس بهداشتی منطقه ۴

امتداد :معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار ۴ از ضدعفونی و سالم سازی سرویس های بهداشتی سطح منطقه خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ همزمان با آغاز پیک چهارم این بیماری منحوس، سرویس های بهداشتی بوستان ها و سطح منطقه ضدعفونی می شوند.

امتداد :معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار ۴ از ضدعفونی و سالم سازی سرویس های بهداشتی سطح منطقه خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ همزمان با آغاز پیک چهارم این بیماری منحوس، سرویس های بهداشتی بوستان ها و سطح منطقه ضدعفونی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، “حمیدرضا فرخی” با اشاره به این مطلب گفت: با عنایت به تأکیدات مکرر صورت پذیرفته در خصوص لزوم رعایت الزامات بهداشتی و پیشگیرانه و تأمین تمامی تجهیزات بر اساس دستورالعمل های ابلاغی به منظور پیشگیری از کرونا و ازدیاد این بیماری در این برهه زمانی، حدود ١٣٠ دستگاه سرویس بهداشتی شامل حدود ٨۴۶ چشمه طبق بخشنامه روزی دو نوبت ضدعفونی می شود.
فرخی با اشاره به تعطیل بودن بوستان ها و حجم تردد پایین شهروندان در این مکانها گفت: خوشبختانه با رعایت شهروندان فهیم و اجتناب از ترددهای غیرضروری در شهر، رسیدگی به ضدعفونی بوستانها، سرویس های بهداشتی و المان های شهری به آسانی صورت می گیرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در پایان از مردم فهیم منطقه درخواست کرد تا ضمن جدی گرفتن این بیماری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضروری در ریشه کن کردن این بیماری کمک کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سرویس های بهداشتی سطح منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ممیزی در حفظ و توسعه فضای سبز با اولویت احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای، حاشیه معابر و جلوگیری از دست‌درازی به کاربری باغات از برنامه‌های موثر شورای دوره ششم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با همراهی مدیر منطقه سه کرج در بازدید میدانی از پارک‌ها و فضای سبز عمومی در جریان روند احداث، حفظ، نگهداری و توسعه پارک‌های این منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: با وجود سرانه فضای سبز نسبتاً مطلوب در این منطقه، حفظ و توسعه سبزینگی شهر و جلوگیری از دست درازی به فضای سبز عمومی و باغات اولویت تکالیف شورا و مدیریت شهری است.

وی افزود: تراکم جمعیتی کلان‌شهر کرج و ظرفیت ساخت‌وساز و اسکان بخشی از جمعیت انسانی در منطقه سه ما را مکلف و مجاب به حفظ و توسعه فضای سبز می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در یکی از جلسات علنی شورای شهر به شهردار در ایجاد محدودیت دسترسی مردم به فضای سبز عمومی و گلایه‌مندی شهروندان منطقه تذکر داده‌ام، در این راستا و با بازدید از موارد مطرح شده با حضور مدیر و عوامل شهرداری منطقه سه از نزدیک با شهروندان فاز سوم دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام شد.

چپردار عنوان کرد: این شورا به موازات تأمین فضای سبز عمومی و حفظ کاربری باغات در بستر تعاملات فرهنگی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی خانواده به ویژه نسل جوان با ترویج الگوی دینی و اسلامی نیز تکالیفی دارد که پرداختن به تأمین دوسویه این اولویت نیاز به هوشمندی شورای شهر و مدیریت شهری داریم.

کد خبر 749687

دیگر خبرها

  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹