Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@10:36:54 GMT

نوع جهش یافته کرونا در هند چه ویژگی‎هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۴۴۲۲

انواع جهش یافته ویروس کرونا نگرانی‌ها در مورد مقابله با این بحران بهداشتی را افزایش داده است. خبرگزاری میزان – در حالی که گزارش‌ها از شناسایی انواع جدید جهش یافته «کرونا» حکایت دارند، نگرانی‌ها در مورد طولانی‌تر شدن زمان مبارزه با این بحران بهداشتی جهان افزایش یافته است.   به گزارش «wionews و مدیکال اکسپرس»، اگر سال ۲۰۲۰ را سال مقابله با شیوع بیماری کرونا و چالشی بزرگ بدانیم، سال ۲۰۲۱، سال مقابله با چالش بزرگتر و مبارزه با انواع جهش یافته کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انواع جهش یافته کرونا ابتدا در اروپا، پس از آن در برزیل و در ادامه در آفریقا شناسایی شدند، اما اکنون جهش‌های دیگری در آسیا و اروپا به ثبت رسیده‎اند؛ از جمله این انواع جدید جهش یافته، انواع جهش یافته در هند و روسیه هستند.   نوع جهش یافته در هند اکنون در ۱۶ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، استرالیا و نیوزیلند مشاهده شده است.   بررسی‌ها نشان می‌دهند که این نوع جهش یافته، سرعت انتقال را ۲۰ درصد افزایش و اثر آنتی بادی‌ها را بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. بیشتر بخوانید: هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره نوع جهش یافته کرونا در هند درباره جهش‌های ویروس کرونا چه می‌دانیم؟ این در حالی است که گزارش‌ها و بررسی‌های دیگر نشان می‌دهند که سرعت انتقال ویروس جهش یافته شناسایی شده در برزیل، ۲ برابر بیشتر از انواع قبلی است.   این نوع جهش یافته که از نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شد، می‌تواند به سرعت به سویه غالب در کشور‌های مختلف تبدیل شود.   نوع جهش یافته مذکور می‌تواند منجر به مقاومت در برابر آنتی بادی‌ها شده و نرخ مرگ و میر بر اثر بیماری را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا جهش کرونا هند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا جهش کرونا هند جهش یافته کرونا انواع جهش یافته نوع جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود