Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در آستانه دیدار مقابل کادیز در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید که تیمش را آماده دیدار فردا شب (00:30 به وقت تهران) مقابل کادیز می کند، در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. این دیدار از هفته 31 رقابت های لالیگا است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در خصوص اینکه تمرکز رئال مادرید بیشتر روی لیگ قهرمانان است، گفت:

مخالفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام اتفاقاتی که طی 8 ماه اخیر رقابت ها رخ داده است، اجازه نخواهیم داد که ناامیدی و حواس پرتی سراغ تیم بیاید. کاملاً برعکس، ما دوست داریم رقابت کنیم، تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت و آماده خواهیم بود. من در آستانه اخراج بودم، بازیکنانم بی ارزش خوانده می شدند... درحالیکه هیچوقت اینطور نبوده است. مهم ترین نکته این است که ما زنده ایم. فردا تیمی جنگنده را به میدان خواهیم فرستاد که برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد. هازارد و کروس غایب خواهند بود.

تیمی را به میدان می فرستیم که سخت بجنگد، و این نکته کلیدی است. می دانیم که برخی بازیکنان مشکلات بخصوصی دارند اما هنوز کارد به استخوان نرسیده است. این حقیقت که چیزی تا پایان فصل باقی نمانده به ما انگیزه می دهد و تمام توان خود را مقابل تیمی که در خانه خوب دفاع می کند به کار خواهیم گرفت. سعی می کنیم سه امتیاز این بازی  را به دست آوریم.

وضعیت ادن هازارد

اگر در لیست قرار نگرفته، یعنی به طور کامل آماده نیست. او به مرز آمادگی نزدیک می شود و مهم است که در بازگشت 100% آماده باشد. باید خیلی مراقب او باشیم و این کاری است که انجام می دهیم. یک بازی دیگر هم روز شنبه خواهیم داشت و بعد از آن باید ببینیم که دیدار روز سه شنبه شب چگونه خواهد شد. مورد هازارد خاص است. مهم ترین مسئله احساس خوب اوست و وقتی کاملاً بهبود پیدا کرده باشد به جمع ما باز خواهد گشت.

سوپرلیگ اروپا

این سوال را باید از رئیس باشگاه بپرسید. من برای صحبت در مورد بازی با کادیز اینجا هستم. هرکس عقیده خود را دارد اما من برای بحث در این خصوص اینجا نیستم. کار من نیست. در مورد لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنم، اما نه در این مورد. من نظرم را به شما نخواهم گفت. شاید بگویید که دخالت نمی کنم و این درست است، چون کاری که من دوست دارم انجام دهم، مربیگری است.

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ فلورنتینو پرز: دهان من را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است؛ مالک مارکا، رئیس باشگاه تورینو است یورگن کلوپ: من و بازیکنانم هیچ نقشی در این جریان نداریم؛ حرف ما چیزی را عوض نمی کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟