Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (سه‌شنبه) با حضور در کنگره یوفا در واکنش به تشکیل سوپرلیگ اروپا توسط ۱۲ باشگاه بزرگ قاره سبز گفت: در فیفا ما تنها و به شدت می‌توانیم با شکل‌گیری سوپرلیگی که کارکردی انحصاری دارد و در مسیر جدایی از نهاد‌های فعلی است، مخالفت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک فیفا چنین چیزی را تایید نمی‌کند و به طور کامل از یوفا حمایت می‌کند.

وی افزود: چیز‌های زیادی هستند که می‌توان از آن طریق به سود مالی کوتاه مدت رسید. مردم باید خیلی دقیق فکر کنند. باشگاه‌های مد نظر باید به سهامداران و هواداران خود که در ایجاد فوتبال امروز اروپا کمک کرده‌اند، فکر کنند. این وظیفه من و وظیفه همه ما است که از الگوی ورزشی اروپا، مسابقات باشگاهی و تیم‌های ملی محافظت کنیم. اگر این باشگاه‌ها تصمیم بگیرند که راه خودشان را بروند، باید با انتخاب خود زندگی کنند.

رئیس فیفا در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها یا در تورنمنت‌های تحت‌ نظر فیفا و یوفا سهیم هستند یا خیر؛ نمی‌توانند به صورت نصفه و نیمه داخل و خارج از رقابت های مورد حمایت باشند. وظیفه من نجات فوتبال است.

رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اسپانیا درباره دلایل موافقت این باشگاه و ۱۱ باشگاه دیگر بزرگ قاره سبز برای حضور در سوپرلیگ اروپا گفته است: سوپرلیگ برای ثروتمندان نیست؛ بلکه برای نجات فوتبال است. اگر شرایط کنونی ادامه یابد، فوتبال ناپدید می‌شود و تا سال ۲۰۲۴ ما دیگر مرده‌ایم. این تنها راه نجات همه است؛ باشگاه‌های بزرگ، متوسط و کوچک!

بیشتر بخوانید

یوفا با تیم‌های سوپرلیگ اروپا برخورد انضباطی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینفانتینو فیفا سوپر لیگ سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم

26 سال پیش در چنین روزی، خاویر زانتی موفق شد به زیبایی دروازه لاتزیو را باز کند. این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر 0 اینتر به پایان رسید.

دانلود (3.5MB)

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ