Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان‌ جنوبی گفت: تاکنون مورد تایید شده‌ای از قاچاق گوشت مرغ از خراسان جنوبی به افغانستان نداشته‌ایم.

محمد اصغرزاده در مورد شایعه افزایش قاچاق گوشت مرغ از خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گاهی شایعاتی در مورد اینکه گوشت مرغ خراسان‌ جنوبی به کشورهای دیگر صادر می‌شود، علی رغم اینکه در خراسان جنوبی کمبود وجود دارد، بین مردم شنیده می‌شود، اما باید گفت که از مرز خراسان جنوبی، قاچاق سیستماتیک گوشت مرغ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنوز موردی که از سوی مرزبانی، نیروی انتظامی و گمرکات در این حوزه به ما اطلاع داده شود، نداشته‌ایم، تصریح کرد: بنابراین نمی‌توانیم این مورد را تایید کنیم که قاچاقی وجود دارد در حالی که نمی‌توانیم از این قضیه غافل شویم که عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ و یا ارسال آن به سایر استان‌ها وجود داشته است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه در حاضر واحدهای طیور استان خود به جوجه یک روزه نیاز دارند و با این شرایط نمی‌توانند به سمت قاچاق بروند، اظهار کرد: دان و نهاده مورد نیاز واحدهای طیور با ارز ترجیحی تأمین می‌شود.

اصغرزاده ادامه داد: وقتی دان و نهاده با ارز دولتی و ترجیحی تأمین می‌شود، گوشت مرغ پرورش یافته با آن را به جای مصرف داخل صادر کنیم.

وی، شایعه قاچاق جوجه یک روزه از خراسان‌جنوبی را نیز رد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قاچاق خراسان جنوبی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی