Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیامک سلیمانی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: سپاه و بسیج برای ایجاد نقاهتگاه اعلام آمادگی کرده اند اما سیاست مرکز بهداشت شهرستان به منظور ارائه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، ایجاد فضا و تخت‌های خالی در داخل بیمارستان است که به همین منظور سایر بخش‌ها و حتی بخش اداری بیمارستان نیز به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار زرندیه، انسداد مسیرها و ایجاد محدودیت‌های تردد با کمک شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان زرندیه در مسیر اصلی محورهای مواصلاتی کشور قرار دارد به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گرفت که به حمل و نقل عمومی کشور لطمه وارد نشود.

سلیمانی تصریح کرد: از شنبه هفته جاری با همکاری نیروی انتظامی محدودیت‌های تردد تشدید و در مبادی ورودی شهر ایستگاه‌های بازرسی مستقر شدند.

فرماندار زرندیه از نظارت جدی بر اصناف خبر داد و گفت: در صورت همکاری نکردن صنوف ناچار به اعمال قانون و پلمب هستیم زیرا در شرایط کنونی هرگونه اهمال، سهل‌انگاری و اغماض خسارت جبران ناپذیری در پی دارد و تمام سخت‌گیری‌ها نیز برای حفظ سلامت مردم است.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان، بیان کرد: روز گذشته جمعی از مدیران و مسئولان وزارت بهداشت از مراکز بهداشت و بیمارستان شهرستان زرندیه بازدید کردند و برای تجهیز امکانات پزشکی قول‌ مساعد داده شد.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون افزون بر ۱۶ هزار نفر در ساوه و زرندیه به این ویروس مبتلا و در همین مدت ۳۵۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا زرندیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا زرندیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا زرندیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد