Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شجاعیان که با مصدومیت در آستانه بازی با الاهلی عربستان از همراهی آبی ها باز مانده بود، با بهبود مصدومیت خود می تواند برای استقلال مقابل الدحیل قطر به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک استقلال مصدومیتش برطرف شده اما در بازی با الدحیل به صورت ثابت به میدان نمی‌رود.

داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال است که به علت کشیدگی همسترینگ دو بازی اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو کادر پزشکی استقلال تلاش خود را به کار گرفته تا شجاعیان را به دیدار با الدحیل برساند. شجاعیان در تمرین روز گذشته استقلال نیز دقایقی کارهای گروهی را انجام داد. مساله مهم درباره او این است که مصدومیتش برطرف شده اما از نظر بدنی چندان آماده نیست.

در چنین شرایطی مشخص است که شجاعیان می‌تواند استقلال را مقابل الدحیل همراهی کند اما با توجه به شرایطی که دارد در ترکیب اصلی آبی پوشان نیست و باید دید در بین تعویضی ها حضور خواهد داشت یا خیر.

از طرفی کادر فنی استقلال هم نمی‌خواهد درباره شجاعیان ریسک کند تا مبادا مصدومیتش تشدید شود و دیدارهای بعدی را از دست بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال ایران داریوش شجاعیان فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094424

دیگر خبرها

  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال