Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:30:57 GMT

کشف بیش از 16 کیلو تریاک در حاشیه شهر آبادان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۰۷۱

کشف بیش از 16 کیلو تریاک در حاشیه شهر آبادان

دراین عملیان 3سلاح شکاری کشف وضبط شد.

به گزارش رکنا، درپی برخورد قاطعانه پلیس خوزستان با فروشندگان مواد مخدر مأمورین پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان آبادان متوجه گردیدندآن که محموله مواد مخدر تریاک اصل از یکی ازشهرهای جنوب شرقی به یکی از روستاههای شهرستان آبادان انتقال یافت که مأمورین پس از اطمینان از مخفیگاه متهمین پس از هماهنگی بامقام قضایی وارد مخفیگاه متهمین شدند وموفق به دستگیری 2متهم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربازرسیهای صورت گرفته از مخفیگاه متهمین مقدار 16کیلوگرم تریاک اصل وهمچنین 3عدد سلاح شکاری غیرمجاز کشف وضبط شد.

گفتنی است زمانیکه مأمورین قصد انتقال متهمین را داشتندکه اهالی روستا برای ممانعت و فراری دادن متهمین بامأمورین درگیری فیزیکی پیدا کردند لازم به ذکراست چندزن اعضای خانواده متهمین باآتش زدن جارو قصد به آتش کشیدن خودرو پلیس را داشتند که موفق به اینکار نشدند.

برای متهمان در این خصوص پرونده تشکیل و آنها به مقام قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مواد مخدر تریاک خودرو پلیس اخبار حوادث اطلاعات شهر کشف آبادان تریاک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا عکس بازیگر سینما و تلویزیون قیمت طلاق جوان قتل بورس سیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت