Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر الخلیفی در صحبت های اخیر خود بیان کرد که هرگز نظرش در مورد ماهیت فوتبال تغییر نکرده است.

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن و از مخالفان برگزاری سوپرلیگ اروپا در صحبت های جدید خود پس از جلسه یوفا در مورد موضع پاری سن ژرمن در مورد سوپرلیگ صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی پاری سن ژرمن، ناصر الخلیفی گفت:

پاری سن ژرمن این اعتقاد راسخ را دارد که فوتبال ورزشی برای همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از همان ابتدای کار در این مورد ثابت نظر بوده ام. باید به یاد داشته باشید که به عنوان یک باشگاه فوتبال، ما یک خانواده و یک جامعه هستیم که قبل آن هواداران ما است. باید این را به یاد داشته باشیم. فوتبال اروپا در مقطع مهمی قرار دارد که در آن همه ذینفعان باید با حسن نیت برای حفاظیت از ورزشی که همه ما آن را دوست داریم، با هم کار کنند.

 همچنین بخوانید:

کارل هاینتس رومنیگه و ناصر الخلیفی، نمایندگان جدید اتحادیه باشگاه های اروپا / رسمی

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ فلورنتینو پرز: دهان من را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است؛ مالک مارکا، رئیس باشگاه تورینو است یورگن کلوپ: من و بازیکنانم هیچ نقشی در این جریان نداریم؛ حرف ما چیزی را عوض نمی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901935

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه