Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:17:12 GMT

بسامی: نتایج مسابقات ازبکستان من را تسلیم نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۷۷۸

بسامی: نتایج مسابقات ازبکستان من را تسلیم نمی‌کند

‌پوپک بسامی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرایط روحی و روانی وی در ازبکستان خوب نبوده است، اظهار داشت: نتوانستم وزنه‌های مورد نظر را در تاشکند مهار کنم و این دلایل زیادی داشت اما اینکه برخی بگویند بسامی بدون اردو وارد تیم ملی شده غلط است و من تنها به خاطر شیوع ویروس کرونا مدت‌ها به‌صورت انفرادی تمرین کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو مرحله آخر اردو نیز حضور داشتم و کادر فنی چشم بسته من را به اردو دعوت نکرد. من در تمرینات هیچ‌وقت اوت نکرده بودم.  

وی افزود: رکوردم در تمرین خیلی خوب بود و رکورد ورودی نیز بر اساس آن بود. من برای ورودی ۱۸۲ کیلوگرم رکورد زدم و این رکورد واقعی بود. نمی‌دانم چرا نام من در گروه B قرار گرفت. انتظار داشتم در گروه A مسابقات باشم اما یک روز قبل مسابقه متوجه شدم در گروه B هستم و این برایم تعجب‌آور بود. زودتر از سایر ملی‌پوشان به اینجا آمدم و شاید از لحاظ روحی و روانی نتوانستم خودم را برای این مسابقات آماده کنم. چند جلسه تمرین داشتم و شرایطم عادی بود اما روز مسابقه اوضاع تغییر کرد و یک ناکامی را تجربه کردم. باید جوانب را بررسی کنم تا ریشه این اتفاق مشخص شود.

بسامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این ناکامی باعث دست کشیدن وی از ورزش وزنه‌برداری خواهد شد یا خیر، افزود: نه؛ به هیچ عنوان. من باید به هدفی که از پیش تعیین کردم برسم این هدف رسیدن به موفقیت چشمگیر است و در این راه عرصه را به شخص دیگر واگذار نخواهم کرد. راهی را که آغاز کردم ادامه خواهم داد و امیدوارم در آن موفق شوم.  

ملی‌پوش دسته ۵۵ کیلوگرم زنان ایران در ادامه تاکید کرد: وزنه‌برداری ورزش سنگینی برای زنان است و ما تا رسیدن به پیراهن تیم ملی زحمات زیادی متحملی شدیم. دید مردم هم به وزنه‌برداری زنان تغییر کرده و اعزام به چند تورنمنت جهانی موجب شده تا این نگاه مثبت باشد. رشته سختی را انتخاب کردیم. من در هفته حدود ۶ روز تمرین دارم و برخی از تمریناتم تا هشت ساعت در ۲ نوبت طول خواهد کشید. با این شرایط باید نگاهم به آینده باشد و موفقیت در این رشته هدف من است.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از روز شنبه در تاشکند ازبکستان آغاز شد. روز یکشنبه و در دومین روز این پیکارها «پوپک بسامی» نخستین نماینده وزنه‌برداری زنان در دسته ۵۵ کیلوگرم گروه B به روی تخته رفت اما اوت کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

وی در مسابقات قهرمانی آسیا نینگبو چین و مسابقات قهرمانی جهان تایلند حضور داشت.

«پوپک بسامی» در دسته ۵۵ کیلوگرم، «فروغ یونسی» در دسته ۷۱ کیلوگرم، «الهام حسینی» و «الناز باجلانی» در دسته ۸۱ کیلوگرم و «فاطمه یوسفی» در دسته به اضافه ۸۷ کیلوگرم نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا هستند.

برچسب‌ها سید الهام حسینی وزنه برداری زنان پوپک بسامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری زنان پوپک بسامی وزنه برداری زنان پوپک بسامی اخبار کنکور وزنه برداری پوپک بسامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون و کوروش باقری قهرمان اسبق جهان به بهانه روز معلم با حضور در مدرسه‌ای به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

حضور ستاره‌های شناخته‌شده وزنه‌برداری در این مدرسه و حاضر شدن در کلاس‌های درس باعث سورپرایز شدن دانش آموزان و معلمان شد.

انوشیروانی و باقری در جریان این مراسم با اهدای گل به معلمان از آنها تقدیر کردند و دقایقی با دانش‌آموزان به صحبت پرداختند.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند