Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی عراق و سفیر عربستان سعودی در بغداد در دیدار امروز خود با یکدیگر راه‌های پایان اختلافات منطقه‌ای را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مشاور امنیت ملی عراق امروز سه شنبه میزبان سفیر عربستان سعودی در بغداد بود و با او درباره مسائل مختلف و در راس آن حل اختلافات منطقه‌ای گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر «قاسم الاعرجی» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مشاور امنیت ملی عراق امروز عبدالعزیز الشمری را به حضور پذیرفت و با او درباره تحکیم روابط دو کشور و اهمیت برقراری روابط و نزدیکی با همه از طریق گفت‌وگوی سازنده و همکاری مشترک گفتگو کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه و راه‌های پایان دادن به اختلافات در راستای تامین منافع کشور‌ها و ملت‌های منطقه را بررسی و تاکید کردند که گفتگو، تفاهم و حسن همجواری موجب افزایش ثبات، توسعه و تشویق به سرمایه گذاری در همه زمینه‌ها می‌شود.

در این نشست همچنین بر اهمیت مشاهده ثبات بیشتر در منطقه از طریق عبور از بحران‌ها و تمرکز بر منافع مشترک کشور‌ها و مردم منطقه تأکید شد.

الاعرجی هفته گذشته در نخستین سفر رسمی خود به ایران از زمان تصدی سمت مشاور امنیت ملی عراق در تیر ماه ۱۳۹۹ به تهران سفر کرد و با مقامات کشورمان دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق و عربستان جنگ افروزی عربستان آل سعود عربستان عراق مشاور امنیت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه