Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:04:47 GMT

مربی الدحیل: استقلال قدرت خود را ثابت کرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۸۳۶

مربی الدحیل: استقلال قدرت خود را ثابت کرده است

صبری لموشی سرمربی الدحیل معتقد است که بازی فردا مقابل استقلال، برای هر دو تیم یک دیدار ویژه است.

به گزارش "ورزش سه"، صبری لموشی سرمربی الدحیل در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال گفت: خوشحالم که فردا با عمر السومة بازی نداریم. بازی فردا که در آن با تیم استقلال ایران روبرو خواهیم شد، یک مسابقه بسیار مهم و دشوار است که موقعیت استقلال در صدر جدول نشان دهنده این مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: ما به نوبه خود آرزو داریم و تلاش می کنیم که جایگاه استقلال را از آن خود کنیم. این امر مستلزم این است که از لحاظ آمادگی جسمی، فنی و روانی در شرایط ایده آلی باشیم تا در مسابقه فردا به نتیجه مورد نظر خود برسیم.


لموشی گفت: استقلال در دو مسابقه موفق به کسب پیروزی شد و مطمئناً این امر نشان دهنده سطح خوب و قدرت این تیم است. اما هنوز مشخص نیست که کدام تیم می تواند در صدر گروه قرار گیرد. هنوز مسابقات زیادی در انتظار ما است و ما باید منتظر پایان مسابقات این دور باشیم. زیرا همه باشگاه ها هنوز فرصت صعود به دور بعد را دارند.

 

 

 


این مربی ادامه داد: امتیاز بالای استقلال تایید می کند تیمی با گرایش هجومی است و رویارویی با آن کار و تلاش زیادی می خواهد. با این حال، من کاملا به توانایی بازیکنانم در ارائه عملکرد مورد انتظار از آنها در زمین اعتماد دارم و این یک مسابقه ویژه برای هر دو تیم خواهد بود.


مربی الدحیل در مورد موقعیت های از دست رفته توسط تیم او به ویژه در مسابقه قبلی مقابل الاهلی گفت: در هر مسابقه موفق می شویم تعداد زیادی موقعیت ایجاد کنیم اما آنها از دست می روند. برای رفع این مشکل تلاش می کنیم زیرا از دست دادن مکرر موقعیت ها می تواند تأثیر منفی بر عملکرد تیم در مسابقات و همچنین نتایج بازی ها داشته باشد.


او گفت: بازیکنان باید درون زمین به تمرکز ایده آل برسند تا از این فرصت ها استفاده کنند و آنها را به گل تبدیل کنند، ایجاد موقعیت به معنای عملکرد خوب تیم در زمین است اما ما باید در صورت لزوم از این فرصت ها استفاده کنیم.

قطر الدحیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند