Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@10:10:23 GMT

خودکشی وحشتناک یک راهب برای رضایت بودا + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۸۹۸

خودکشی وحشتناک یک راهب برای رضایت بودا + عکس

راهب بودایی در تایلند برای رضایت بودا سر خود را با گیوتین قطع کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این مرد 68 ساله که بارها قصد داشت تا برای خشنودی بودا خودکشی کند روز گذشته با گیوتین سرش را قطع کرد و برادرزاده وی جسد ش را به همراه نامه ای که انگیزه اش را نوشته بود پیدا کرد.

گزارش پلیس تایلند حاکی از آن است که راهب تایلندی برای ارتقا مقام مذهبی اش و برای این که بتواند بودا را خوشحال و راضی کند دست به خودکشی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال مرگ این راهب بیش از 300 راهب فدائی محلی وارد معبد شده تا در مراسم تشییع این راهب شرکت کنند.

گفتنی است که بودایی ها بر این باورند که انجام کارهای خوب راهی برای ستایش خداوند بودا است ، که برای آن ها کارمای خوبی در آن چه زندگی بعدی آن ها خواهد بود به ارمغان می آورد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی جسد اخبار حوادث عکس مرد رضایت راهب بودا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا عکس بازیگر سینما و تلویزیون جوان قتل طلاق قیمت بورس الاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»