Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:38:23 GMT

نزدیک به ۴۵۰ بیمار جدید سرپایی کرونا در گیلان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۰۴۶

نزدیک به ۴۵۰ بیمار جدید سرپایی کرونا در گیلان شناسایی شد

دکتر آبتین حیدرزاده عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داروهای لازم به این بیماران ارایه شد و از آنان خواستیم ایزوله باشند و قرنطینه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت ٢٢٠ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری شدند، اضافه کرد: هم اکنون یک هزار  و ۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که ١٢٠ نفر بیمار بدحال تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان داشت: آمارها نشان می دهد که بیماری کووید ١٩ در این استان فعال است و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از دورهمی اضافه کرد: مقاله ای که اخیرا در مجلات معتبر دنیا چاپ شده نشان می دهد که محدودکردن اجتماعات کوچک بیشترین ارزش و اثر را در کاهش اپیدمی، مدت اپیدمی و کاهش انتقال خیز اپیدمی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را در قطع زنجیره انتشار و انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استانهای درگیر کرونا در کشور بود . هم اکنون به جز رضوانشهر که در وضعیت نارنجی بیماری کرونا است بقیه شهرستان های گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان