Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر آلمانی باواریایی ها به تمرینات این تیم بازگشت.

سرژ گنابری، وینگر آلمانی باشگاه بایرن مونیخ حدود دو هفته قبل به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، سرژ گنابری پس از پایان دوران قرنطینه‌اش، امروز صبح به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت. انتظار می رود که گنابری در بازی امشب باواریایی ها مقابل بایرلورکوزن غایب باشد اما این وینگر جوان می تواند از هفته آینده به میادین فوتبال بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ هر آنچه باید از فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا بدانید بایرن مونیخ در سوپرلیگ شرکت نمی کند / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم

نیکو ویلیامز + 4 ستاره از 3 لیگ مختلف در لیست بلوگرانا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

طرفداری | 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

به گزارش اسپورت، با رسمی شدن ادامه همکاری ژاوی با بارسلونا حداقل برای یک فصل دیگر، سران باشگاه کاتالان با رهبری دکو برنامه‌ریزی برای نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو را آغاز کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود بارسا یکی از باشگاه‌های فعال در پنجره تابستانی باشد، چرا که دکو و ژاوی مصمم‌اند به ترکیب بارسا با تقویت سه پست مهم قدرت بیش‌تری ببخشند: هافبک دفاعی، هافبک مرکزی و وینگر چپ. 

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا جذب یک وینگر چپ ایده‌آل را بسیار ضروری و حیاتی می‌داند؛ پستی که این فصل توسط ژائو فلیکس و فران تورس اصلاً پوشش داده نشد و ژاوی را مجبور کرد رافینیا را از وینگر راست به آن منطقه از زمین منتقل کند. علاوه بر نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیک بیلبائو، 4 گزینه اولیه نیز به لیست آبی‌واناری‌ها برای تقویت وینگر چپ اضافه شده‌اند:

کائورو میتوما (برایتون / 26 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) خویچا کواراتسخلیا (ناپولی / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) گابریل مارتینلی (آرسنال / 22 ساله / پایان قرارداد تابستان 2027) لروی سانه (بایرن مونیخ / 28 ساله / پایان قرارداد تابستان 2025) 5 ستاره در لیست باشگاه بارسلونا برای تقویت پست وینگر چپ قرار دارند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا