Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:39:19 GMT

رکورد احداث بزرگراه در کشور شکسته شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۳۰۱

رکورد احداث بزرگراه در کشور شکسته شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت، اظهار داشت: علیرغم مشکلات موجود در سطح کشور ما شاهد رشد بی‌سابقه در بخش احداث بزرگراهی بودیم و از ۱۲ هزار کیلومتر هدف‌گذاری این بخش، از ابتدای ماموریت دولت تاکنون ۸ هزار کیلومتر به سرانجام رسیده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبه هدفگذاری احداث ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور هم اشاره و عنوان کرد: در استان کردستان ۲۲ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که در نهایت چهار هزار واحد آن منجر به قرارداد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اولین افتتاحیه‌های طرح مسکن ملی از اردیبهشت ماه سال جاری در برخی از شهر‌های کشور انجام می‌شود و در استان کردستان نیز این مسئله پیگیری شده است.

اوگفت: توسعه بخش راه و حمل و نقل استان کردستان در دستور کار این وزارت خانه قرار گرفته است، هرچند به دلیل شرایط اقتصادی و محدودیت‌های مالی، تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اداری شاید تاکنون نتوانسته‌ایم به هدفگذاری موردنظر دست یابیم.

ترکی با بیان اینکه در بخش بازآفرینی شهری و توسعه راه‌های روستایی استان کردستان در اولویت است، هرچند می‌طلبد که با تخصیص منابع بیشتر در این بخش فعال‌تر عمل کنیم، افزود: استان کردستان به یک کارگاه بزرگ راهسازی تبدیل شده و در آینده مردم استان نتیجه آن را خواهند دید.

او در مورد جابجایی مدیران حوزه راه و شهرسازی هم به راه اندازی کانون ارزیابی و توسعه شایستگی‌های عمومی در جهت انتصاب مدیران شایسته در این نهاد اشاره و عنوان کرد: در این راستا ۱۴۸ نفر از معاونان دستگاه‌های اجرایی استان در این قانون ارزیابی شدند و در نهایت مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کردستان انتخاب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در انتصاب مدیران سه مقوله مدیر توسعه محور، تحول‌خواه و آینده‌نگر ملاک عمل ما بوده است، چون باید اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد انتخاب شود.

در این آیین "عرفان مرادی" از نیرو‌های با سابقه اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان که سرپرستی معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان در کارنامه دارد به عنوان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان منصوب و از خدمات ۲ ساله "محمدصدیق ثابتی" مدیرکل سابق هم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی تودیع و معارفه استان کردستان راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود