Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@03:25:44 GMT

دستگاه‌های دولتی پیشگام مدیریت مصرف برق باشند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۳۱۱

دستگاه‌های دولتی پیشگام مدیریت مصرف برق باشند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ غلامعلی رخشانی مهر، در نشست مشترک با حسین صبوری و حاجی رضا تیموری مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و استان تهران و جمعی از مدیران ارشد این سه سازمان برنامه‌های ویژه شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور به منظور مدیریت مصرف انرژی و کسب اطمینان از تأمین برق موردنیاز و تضمین آسایش مشترکان خانگی و صاحبان اصناف را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی‌مهر با اشاره به کاهش قابل ملاحظه بارندگی‌ها در سال گذشته و فرارسیدن زودرس گرمای هوا از عزم جدی شرکت توانیر به منظور کسب اطمینان از تأمین برق مورد نیاز مشترکان خانگی و صاحبان اصناف و صنایع در سال جاری خبر داد.

وی افزود: تمامی ادارات، نهادها، مؤسسات و دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ موظف هستند همکاری کامل را با شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار داشته باشند و بدون شک چنانچه این همکاری محقق نشود اقدامات پیش بینی شده در این زمینه به عمل می‌آید.

رخشانی مهر با توجه به تعداد بالای مشترکان اداری در سطح استان و شهر تهران و نقش مؤثر این دسته از مشترکان در کاهش بار شبکه توزیع برق سراسر کشور گفت: تمامی تلاش همکاران صنعت برق کشور بر آن است که در سال ۱۴۰۰ نیز همچون سال گذشته، کوچک‌ترین وقفه‌ای در تأمین برق هموطنان ایجاد نشود و به همین دلیل تلاش مضاعف در عقد تفاهم نامه‌های همکاری با مشترکان بزرگ و استفاده از مولدهای خود تأمین در ساعات اوج بار، توسعه استفاده از انرژی‌های پاک، همکاری با شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان و توسعه استفاده از فناوری‌های نوین همچون اینترنت اشیا در کنترل سامانه‌های سرمایشی ادارات و در مجموع مدیریت هوشمند بار در دستور کار قرار گفته است.

وی افزود: در مسیر تأمین برق مورد نیاز و مانع زدایی از فعالیت سازنده صاحبان صنایع و مؤسسات اقتصادی مجاز و به دنبال ابلاغ اصلاحیه مقررات تأمین برق مراکز استخراج رمزارزها توسط وزیر نیرو، در سال جاری، به شکل مؤکد با فعالان استخراج ارزهای دیجیتال که مقررات و الزامات قانونی را رعایت نکرده و منجر به اخلال در پایداری شبکه و آسایش و آرامش سایر هموطنان شوند برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093668 برچسب‌ها غلامعلی رخشانی مهر مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق رخشانی مهر تأمین برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان