Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@14:31:22 GMT

معرفی ۱۱ بازیکن پرسپولیس مقابل گوای هند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۳۱۹

معرفی ۱۱ بازیکن پرسپولیس مقابل گوای هند

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای تقابل با گوای هند را اعلام کرد.

پرسپولیس در دیدار مقابل الریان قطر با نمایشی دیدنی در همان ابتدای نیمه دوم شرایط را برای پیروزی ارزشمند خود مهیا کرد تا در پایان این بازی با شش امتیاز به عنوان مدعی اصلی صعود در صدر جدول قرار گیرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برتری مقابل الوحده امارات و الریان قطر، اکنون در سومین گام از این رقابت‌ها باید برابر گوای هند حاضر شوند؛ تیمی که با متوقف کردن دو حریف قبلی سهم زیادی در صدرنشینی سرخ‌ها داشته و باید دید اکنون این تیم چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک که در بازی قبلی دروازه‌اش را مقابل حریف باز شده دید، اکنون برابر گوا امیدوار است دومین کلین شیت خود در فصل جدید را ثبت کند.

در خط دفاعی  سید جلال حسینی و محمد‌حسین کنعانی زادگان  حاضر هستند و در سمت راست همانند دو دیدار قبلی سیامک نعمتی و در سمت چپ نیز وحید امیری به میدان می‌روند.

در خط میانی کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در کنار خود احسان پهلوان و مهدی ترابی را خواهند داشت تا بار دیگر قدرت بازیسازی و تکنیکی بالای سرخ‌ها به دنبال شکستن مقاومت حریف در این جدال باشد.

شاید مهمترین تغییر این بازی حضور عیسی آل کثیر به عنوان بازیکن فیکس در این جدال باشد. مهاجم سرخ‌ها بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت اکنون اولین حضور فیکس خود را مقابل گوا تجربه می‌کند و در کنار خود شهریار مغانلو را خواهد داشت. مغانلو نیز بعد از شکست طلسم گلزنی‌اش و دبل در بازی قبلی با روحیه‌ای بالاتر در این جدال حاضر شده و باید دید زوجی که هواداران پرسپولیس انتظارش را می‌کشیدند چه نمایشی خواهند داشت.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک

سید جلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
سیامک نعمتی
وحید امیری
کمال کامیابی‌نیا
احمد نوراللهی
احسان پهلوان
مهدی ترابی
عیسی آل کثیر
شهریار مغانلو

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟