Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@18:29:20 GMT

تخریب دفتر والی زابل افغانستان بر اثر انفجار بمب

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۴۰۷

تخریب دفتر والی زابل افغانستان بر اثر انفجار بمب

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقامات ولایت زابل در جنوب غرب افغانستان اعلام کردند که انفجاری در داخل ساختمان فرمانداری این ولایت رخ داده است که در نتیجه «عطا جان حق‌بیان» رئیس شورای ولایتی زابل زخمی شده است.
 
محمد ویس صمیمی، فرمانده پلیس زابل گفت که این انفجار پیش از ظهر امروز و قبل از برگزاری یک جلسه امنیتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته فرمانده پلیس زابل، چندین بمب در سقف ساختمان جاسازی شده بود.
 
تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو

واحد امنیت شخصیت‌های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیروهای پشتیبان از پلیس شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری، پلیس منطقه الخضیره بعداز حضور در محل یک مرد و یک زن را که ظاهرا اقدم به تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نخست وزیر کرده بودند را دستگیر کردند.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی اختصاصی از این حادثه نوشت، ظاهرا در جریان تظاهرات انجام گرفته در قیصریه، تعدادی از معترضین به فنس‌ها اطراف منزل نتانیاهو آسیب رساندند.

همین امر باعث شد تا پلیس یک زن و یک مرد را که متهم به وارد آوردن این خسارات هستند، دستگیر کردند، بعد از آن نیز موانع جدیدی در اطراف این منزل برای جلوگیری از نزدیک شدن افراد متفرقه ایجاد شد.

گفته می‌شود، نیروی حفاظت شخصیت‌های شاباک که مسئولیت حفظ امنیت خانه نتانیاهو را دارند متوجه این تخریب شده و با پلیس تماس گرفته است.

به گفته پلیس از افراد دستگیر شده، نقشه‌‌هایی پیدا شد که نشان می‌داد قصد داشتند خود را به داخل منزل نتانیاهو برسانند.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندوضعیت نتانیاهو 200 روز بعد از طوفان

گفتنی است بنیامین نتانیاهو که از سوی بسیاری از احاد جامعه مهاجران صهیونیست به عنوان مقصر اصلی شکست های متوالی اسرائیل معرفی می‌شود به یکی از منفورترین شخصیت های اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری