Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:54:56 GMT

۴۴۶ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران جمع آوری شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۴۲۹

۴۴۶ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران جمع آوری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه سه شنبه در جمع گروه‌های جهادی با بیان اینکه یک نقش جدا نشدنی بین مردم و بسیج قائل هستیم، افزود: در واقع از قدرت و ظرفیت نرم مردم برای خود مردم استفاده می‌کنیم لذا بسیج جدای از مردم نیست بلکه خود مردم است.

وی اظهار داشت: با مجاهدت‌های شبانه روزی بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی توانستیم تعداد فوتی‌های کرونا را در پیک سوم شیوع آن به کم‌ترین میزان ممکن برسانیم و این ویروس منحوس را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پیک جدید کرونا، تمام اقشار ۲۲ گانه بسیج وارد میدان مقابله با این ویروس منحوس شدند و امروز با همین ظرفیت‌های پیش برنده در حال اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: با تلاش‌های بی وقفه بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، به دنبال قرنطینه معکوس برای افراد مسن و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، هستیم تا بتوانیم با این امر شیوع کرونا را کنترل کنیم و باعث پیشگیری از ابتلای افراد به این ویروس شویم.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با احسان و تعاون کریمانه خیرین و مردم مؤمن استان در قالب طرح شهید سلیمانی جمع آوری و به افرادی که به واسطه ویروس کرونا، دچار آسیب‌های معیشتی و شغلی شدند، اهدا شده است.

سردار مسلمی عنوان کرد: از ابتدای نهضت احسان و تعاون تا به حال ۴۴۶ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با همدلی‌های بی نظیر همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم انقلابی دیار علوی جمع آوری و در بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

کد خبر 5194167

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران کمک مومنانه ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس گفت: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلیمتر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم و بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است، اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.   وی با بیان اینکه این شرایط در همه مناطق اهواز حاکم شده و آبگرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است، افزود: با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی تعدادی پمپ هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.   شمس ادامه داد: آب وارد حیاط  برخی منازل شده است، اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم، همچنین در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند، یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوار‌هایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریعتر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد.  

دیگر خبرها

  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت