Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:02:56 GMT

دستگیری سارق انباری‌های منازل شهر ری

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۹۵۶

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهر ری از دستگیری سارق انباری‌های منازل و کشف ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش میزان، براساس اعلام روابط عمومی پلیس، سرهنگ " حسین علی ابن علی "بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری منازل در محدوده کلانتری شهرری موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با تشکیل کارگروه ویژه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم یک سارق را در محدوده شهر ری شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی وی را در منزلش دستگیر و همچنین از مخفیگاه وی ۶۰ حلب روغن جامد مسروقه و مقادیری اموال دیگر به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهر ری اضافه کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی در تحقیقات پلیسی به ارتکاب ۴۵ فقره سرقت از انباری منازل در محدوده شهر ری اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی راهی مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز هفتم رمضان سوپرلیگ اروپا دستگیری سارق انبار گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز هفتم رمضان سوپرلیگ اروپا شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز سه شنبه چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این عملیات ها شش سارق دستگیر و یک تریلی حاوی محموله قاچاق کالا توقیف شد.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی باند سارقان تجهیزات معدن در سمنان منهدم شدند، افزود: این سه سارق قصد انتقال دستگاه پیکو صنعتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را داشتند که در محور دامغان_سمنان متوقف و به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته سارق داخل خودرو هنگام سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ سرخه دستگیر شد، ابراز داشت: این سارق ۲۹ ساله غیر بومی به انجام پنج فقره سرقت داخل خودرو و یک مورد تخریب پراید اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه دو سارق اماکن دولتی و خصوصی و باغات در سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد سابقه دار و متواری از زندان به انجام ۱۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگاه جوش، سیم و کابل، دریل و موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه تریلی حاوی قاچاق شامل لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری و مواد خوراکی و غیره به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد ریال در ایست و کنترل محور سمنان_دامغان خبر داد و افزود: راننده بازداشت و خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 6093717

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد