Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر از کشف سوخت قاچاق با استفاده از انشعاب‌گیری از لوله‌های انتقال نفت به طول پنج‌هزار متر در حوزه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان ، سرهنگ اکبر راشدنیا شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران اطلاعات پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، پنج هزار متر انشعاب لوله متصل به لوله های انتقال سوخت را در جاده آبادن _ ماهشهر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافت شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با تعبیه لوله در خوریات حوزه استحفاظی پاسگاه بوخضیر اقدام به قاچاق سوخت می کنند، ماموران دریابانی پس از شناسایی محل متوجه شدند قاچاقچیان از لوله های خطوط انتقال سوخت انشعاب گرفته و سپس با استفاده از لوله کشی به مسافت پنج هزارمتر از لب جاده به سمت خوریات اقدام به سرقت و قاچاق سوخت می کردند که با هوشیاری ماموران دریابانی ماهشهر این اقدام قاچاقچیان کشف شد و پیگیری لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این دستبرد در دست اقدام می باشد.

وی اضافه کرد: با اجرای این عملیات، پنج کیلومتر لوله زیر زمینی که برای برای انتقال سوخت قاچاق در اندازه های مختلف استفاده شده بود ، از زیر خاک کشف و جمع آوری شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003H0e

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد