Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای مدافع چپ شیاطین سرخ نیز نسبت به تغییرات گسترده در فوتبال در آمد. 

لوک شاو از باشگاه های عضو سوپر لیگ خواسته است به خواسته های بازیکنان و هواداران شان گوش کنند. 

به گزارش طرفداری، منچستریونایتد و ۱۱ باشگاه سرشناس اروپایی دیگر تصمیم گرفتند با پشت کردن به یوفا، سوپر لیگ اروپا را جایگزین لیگ قهرمانان اروپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود عده زیادی از اهالی فوتبال با این تصمیم مخالفت کردند و حالا بازیکنان هم صریحا این مخالفت شان را ابراز کرده اند. شاو در توییتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

حتی یک دقیقه را هم بدون فکر کردن به این وضعیت پشت سر نگذاشتم. به دنبال راهی بودم که نظرم را بدون ضرر زدن به باشگاهم که همه می دانند چقدر برایش ارزش قائل هستم، بیان کنم. من با دیدن بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بزرگ شدم و عاشق ورزشی شدم که به نظرم این دو بزرگ ترین رقابت های باشگاهی آن در دنیا هستند. رویای من بازی کردن در این مسابقات بود و بخشی از انگیزه من به این بر می گشت تا نشان بدهم هر کسی می تواند با سختکوشی به این اهداف برسد و در بالاترین سطوح بازی کند. در سراسر دنیا علاقه زیادی نسبت به فوتبال وجود دارد و من خیلی خوش شانس بودم که برترین نوع آن را تجربه کردم؛ با این حال حس می کنم این تغییرات می تواند روی ورزشی که ما و میلیون ها نفر آن را دوست داریم تاثیر گذار باشد. بیش از یکسال است که هواداران در ورزشگاه ها نیستند و من می دانم چقدر من و تیم ما، در بازی ها غیبت شان را حس کردیم. همیشه باید صدای هواداران و بازیکنان هم شنیده شود و عقیده آن ها نیز باید در تصمیم گیری ها دخیل باشد. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ هر آنچه باید از فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا بدانید بایرن مونیخ در سوپرلیگ شرکت نمی کند / رسمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای بایرن مونیخ

مهاجم رئال مادرید می گوید که این تیم تنها به دنبال فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایسنا، وینیسیوس ستاره جدال رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود؛ مسابقه‌ای که بدون برنده و با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. این بازیکن برزیلی دو گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

او به نوشته مارکا در پایان بازی در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا گفت: در رئال همواره برای بردن به میدان می‌رویم. می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم. هر دو تیم کیفیت بالایی از خود نشان دادند و فرصت‌های گلزنی خوبی را خلق کردند. بازی برابر بایرن مونیخ آسان نیست. باید به‌خوبی استراحت داشته باشیم تا با آمادگی بیشتری بازی برگشت را آغاز کنیم. می‌دانیم که با حمایت هوادارانمان می‌توانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم.

این مهاجم اهل آمریکای جنوبی ادامه داد: گل نخستم به تمرکز بالایی نیاز داشت. کروس همواره باعث می‌شود تا همه چیز آسان شود. او یک پاس گل دیدنی به من داد. ما در تمرین بارها این حرکات را انجام می‌دهیم. بسیار خوشحالم که در این بازی دو گل زدم و اکنون خودمان را آماده یک شب جادویی در برنابئو می‌کنیم.

وینیسیوس در پایان گفت: در لیگ قهرمانان اروپا مهم نباختن است و به همین خاطر است که اکنون اینجاییم. اینجاییم تا کارهای بزرگ را انجام دهیم. می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم و این چیزی است که برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!