Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: قصد داریم در مسابقات تک مرحله‌ای در اروپا و در یکی از کشور‌های سوئیس، ایتالیا و یا فرانسه شرکت کنیم.

محمود پراش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری اردو‌های تیم ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: اردوی تیم جاده از ۲۹ فروردین ماه با حضور ۱۲ رکابزن آغاز شده و سه روز از آغاز اردوی اخیر می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اردوی تیم سرعت باتوجه به اوج گیری دوباره بیماری کرونا فعلا تعطیل است و منتظریم تا با فروکش کردن کرونا نهایتا در هفته آینده اردوی سرعت نیز از سرگرفته شود. طبق برنامه ریزی‌ها در نظر داریم اردوی تیم سرعت را بیرون از تهران و ترجیحا در یکی از شهر‌های شمالی کشور برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درباره زمان انتخاب رکابزن عازم المپیک توکیو خاطرنشان کرد: درنظر داریم پس از پایان اردوی فعلی تیم جاده، ۳ یا ۴ دوچرخه سوار را انتخاب کنیم تا در مسابقات برون مرزی پیش از المپیک شرکت کنند تا در نهایت پس از بررسی‌های لازم دوچرخه سوار المپیکی ایران را مشخص کنیم. به همین منظور قصد داریم در مسابقات تک مرحله‌ای در اروپا و در یکی از کشور‌های سوئیس، ایتالیا و یا فرانسه شرکت کنیم تا با رکورد‌هایی که ملی‌پوشان در این تورنمنت‌ها خواهند داشت، بهترین نفر را برای اعزام به المپیک انتخاب کنیم.

پراش در پایان گفت: این مسابقات برون مرزی که اشاره کردم از سه هفته دیگر آغاز خواهند شد و تا دو هفته مانده به آغاز بازی‌های المپیک ادامه دارند. باوجود محدودیت‌های شدید کرونایی برای سفر به کشور‌های اروپایی، باید ببینیم کدام یکی از این کشور‌ها در امر صدور ویزا و روادید همکاری لازم را خواهد داشت. طبق برنامه‌ای که داریم، رکابزن المپیکی را نهایتا تا اواخر خرداد ماه اعلام می‌کنیم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای دوچرخه سواری رخ دهد.

بیشتر بخوانید: داوری: در انتخابات دوچرخه‌سواری از هیچ گزینه‌ای حمایت نمی‌کنیم/ رشیدی برای کمک آمده نه برای انتخابات

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری محمود پراش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود پراش دوچرخه سواری کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت وسایل نقلیه طی فروردین امسال در محورهای استان ثبت شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی بیان کرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

مشتری ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کل راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 750481

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی