Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فولاد ایران و النصر عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فولاد ایران و النصر عربستان در گروه D این مسابقات از ساعت 22:30 سه‌‌شنبه) در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله علی الامری در دقیقه 53 به اشتباه با گل به خودی توپ را وارد دروازه النصر کرد. در ادامه پتروس آروجو در دقیقه 69 بازی را به تساوی کشاند. همچنین در دقیقه 96 ارسال محمد آبشک از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه النصر با ضربه سر بازیکن فولاد وارد دروازه النصر شد، ولی این صحنه از سوی داور آفساید اعلام شد.

با این تساوی، دو تیم پنج امتیازی شدند و تغییری در جایگاه‌شان در جدول گروه D ایجاد نشد. فولادی‌ها پیش از این در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل السد به تساوی و مقابل الوحدات به برتری دست پیدا کرده بودند.

تساوی شاگردان نکونام مقابل السد در حالی رقم خورد که این تیم در مصاف با قهرمان قطر نیز از حریفش در ابتدا پیش افتاد، ولی در آخر به نتیجه تساوی رضایت داد.

لیگ قهرمانان آسیا| سومین پیروزی متوالی پرسپولیس این بار مقابل نماینده هند/ شاگردان گل‌محمدی به صعود نزدیک شدند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید