Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی باز هم در دیدار با گوا نماینده هند در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد تا در آستانه ۴۰ سالگی به درخشش خود ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید جلال حسینی که در بازی‌های لیگ برتر به یکی از گلزن‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است به طوری که بیش از مهاجمان این تیم توپ را وارد دروازه حریفان کرده است در دیدار با گوا نیز همانند تقابل با الوحده دروازه تیم هندی را باز کرد تا دومین گل آسیایی خود را در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه پرسپولیس روی یک غفلت دروازه خود را مقابل گوا باز شده دید به حملات پی در پی و منظم دست زد که یکی از این حملات به پنالتی به سود پرسپولیس ختم شد. این پنالتی توسط ترابی به گل تبدیل شد تا شوک وارده به پرسپولیس چند دقیقه بیشتر دوام نداشته باشد.

چند دقیقه بعد از این گل، این بار ارسال از روی نقطه کرنر در سمت چپ به مهدی ترابی رسید و او با سانتری تماشایی سیدجلال حسینی را در موقعیت گلزنی قرار داد. کاپیتان پرسپولیس با پرشی فوق العاده و ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه سینگ را گشود تا پرسپولیس در دقیقه ۲۵ از حریف پیش بیفتد.

لحظه گل سید جلال حسینی و شادی پس از آن را در تصاویر زیر ببنیید:

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر شهریار مغانلو پرسپولیس جلال حسینی سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان