Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:24:46 GMT

گزارش زنده: واکنش‌ها به لغو سوپر لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۶۹۵

گزارش زنده: واکنش‌ها به لغو سوپر لیگ اروپا

تنها 48 ساعت بعد از اعلام تشکیل سوپرلیگ اروپا، اکنون اخباری در مورد انصراف باشگاه‌های حاضر در این لیگ منتشر شده است که واکنش‌های جالبی را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، موجی که هواداران چلسی با بستن مسیر اتوبوس تیم شان آغاز کردند خیلی زود نتیجه داد و علاوه بر اینکه مسئولان این باشگاه را به صرافت کناره گیری از سوپرلیگ انداخت، چند باشگاه دیگر از جمله منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز قصد کناره گیری از این رقابت ها را دارند؛ اتفاقی که موجودیت این رقابت ها را با خطر جدی روبرو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


به این ترتیب هوادران و چهره هایی که در 48 ساعت اخیر نگران به گروگان گرفته شدن فوتبال توسط باشگاه های بزرگ بودند، اکنون احساس می کنند که بار دیگر ورزش مورد علاقه شان را پس گرفته اند. به این ترتیب بار دیگر سوپرلیگ به ترند اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است؛ اما این بار نه با احساس ترس و ناباوری، که با پست هایی که بوی پیروزی در یک نبرد بزرگ می دهد. 

 

 


در ادامه می توانید این واکنش ها را لحظه به لحظه دنبال کنید:

 

 

 

 

 

 

 

۰۰-۴۵: توییتی از سر کِنی داگلیش اسطوره لیورپول که در آن به روزهای سخت هواداران لیورپول در دو سه روز گذشته پرداخته؛ او ابراز امیدواری کرده که همه چیز به حالت درست خود بازگردد.

 

 

 

 

 

۰۰-۴۰: توییت جنجالی جیمی کرگر یکی دیگر از مجریان شبکه اسکای که هر هفته بازی‌های لیگ انگلیس را تحلیل می‌کند؛ سنگ قبر سوپرلیگ اروپا که تنها دو روز زندگی کرد.

 

 

 

 

 

 

۰۰-۳۰: مارکوس رشفورد بازیکن منچستریونایتد هم به جمع بازیکنانی پیوست که با سوپرلیگ اروپا مشکل داشتند؛ او با انتشار تصویری از جمله مشهور سرمد بازبی اسطوره باشگاه منچستریونایتد، روی این نکته صحه گذاشته که فوتبال بدون هواداران بی‌معناست.

 

 

 

 

 

۰۰-۲۰: جرمی کلارکسون مجری مشهور برنامه تاپ گیِر که در حال حاضر در آمازون برنامه مشابهی را در حوزه خودرو تهیه و اجرا می‌کند، به تشویق هواداران چلسی که امروز به نوعی رهبری موضوع خروج تیم‌های بزرگ انگلیسی از سوپرلیگ را برعهده گرفتند، پرداخته است.

 

 

 

 

 

۰۰-۱۰: گری لینه‌کر ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری برنامه مچ آف دِ دی، بخشی از رهبری جریان هواداری علیه سوپرلیگ را در روزهای گذشته برعهده داشت؛ با شنیدن خبرهای موثق مبنی بر خروج تیم‌های انگلیسی از سوپرلیگ، او توییت کرده است: توپ را پس گرفتیم.

 

 

 

 

 

 

 

۰۰-۰۰: جلد روزنامه ابولا چاپ پرتغال با عنوان «دوازده کثیف» که در آن لوگوهای دوازده باشگاه حاضر در سوپرلیگ اروپا منتشر شده و شکلی از اعلامیه‌های قدیمی برای استرداد مجرمین در غرب وحشی را دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد.

طرفداری | هوادار استقلال با پرچم تیم محبوب خود به خاک سپرده شد.

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد. این هوادار که طرفدار دو آتیشه آبی‌ها بود، وصیت کرد با پرچم باشگاه محبوب خود به خاک سپرده شود.

جواد نکونام هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس