Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@13:57:32 GMT

گل‌محمدی: انتظار بازی سخت برابر گوا را داشتم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۶۹۷

گل‌محمدی: انتظار بازی سخت برابر گوا را داشتم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گوا هند در هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: انتظار درستی نبود برد راحت و پرگلی داشته باشیم. همانطور که دیدید تیم گوا تیمی با برنامه، تاکتیکی و با دوندگی بسیار بالا در زمین مسابقه ظاهر شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من خودم انتظار این سختی ها را در بازی امشب داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه گل را خوردیم توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم. این به خاطر کیفیت خوب بازیکنان ما است که با انرژی بیشتر به بازی برگشتند که عکس العمل خیلی خوب بود. جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی درباره نزدن گل های بیشتر تصریح کرد: می توانستیم گل سوم را هم بزنیم‌ در چنین دیدارهایی گل سوم مهم است و بازی راحت تر می شد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم هم بازی را کنترل کردیم.

یحیی درباره احتمال بالای صعود از گروه E تاکید کرد: گروه ما یکی از سخت ترین گروه هاست و باید برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. در آب و هوای گوا واقعا بازی کردن سخت است اما بازیکنان تیم با تمرکز کارشان را انجام می دهند.

پربیننده ترین علی دایی در لباس استقلال + عکس سوپرلیگ اروپا؛ کودتای اقتصادی در فوتبال سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده ۲+۲ماند غرق شدن استقلال‌ و پرسپولیس! ریکاوری استقلالی‌ها در جده + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد