Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:13:49 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۱۵۲

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌شد قیمت فروش هر دلار آمریکا در جریان معاملات امروز بازار با کاهش بیش از ۳۱۰ تومانی به کانال ۲۳ هزارتومان رسید تا هر دلار آمریکا در بازار آزاد، ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عرضه ارزهای شاخص و پر معامله بازار همچون دلار، یورو، پوند و درهم در روزهای اخیر از سوی بانک مرکزی و صرافی‌های وابسته به آن شدت گرفته و به نظر می‌رسد دستگاه‌های اقتصادی وابسته به دولت قصد دارند نقش مذاکرات وین در کاهش نرخ ارز و بهبود نوسانات ارزش ارزهای شاخص را برجسته نمایی کنند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: تقاضا برای خرید دلار آمریکا در بازار آزاد افزایش یافته و به نظر می‌رسد با توجه به تلاش بانک مرکزی برای پایین نگه داشتن نرخ ارز، قیمت هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز آینده بازار کاهش محسوسی را تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488307

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت دلار در سال 1400 پیش بینی قیمت دلار در سال آینده پیش بینی قیمت دلار 5000 تومان پیش بینی قیمت دلار 7000 تومان پیش بینی قیمت دلار در سال 1399 پیش بینی قیمت دلار در سال 99 پیش بینی دلار پیش بینی قیمت دلار امروز پیش بینی قیمت دلار در یک ماه آینده پیش بینی قیمت دلار در 10 روز آینده قیمت دلار نمودار قیمت دلار قیمت دلار امروز 99 قیمت دلار در بازار سیاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دلار آمریکا ارزهای شاخص پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نزولی قیمت طلا و سکه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،  قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات پنج‌شنبه (۶ اردیبهشت) ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار با افت ۵۰۴ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با کاهش ۴۸۵ هزار تومانی، ۳۸ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان معامله شد.

براساس این گزارش، امروز نیم سکه نسبت به قیمت پایانی معاملات (۶ اردیبهشت) ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان با کاهش ۱۴۰ هزار تومانی ۲۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۶۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۰ تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به نرخ آخرین معامله ۸۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۹۳ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی پنج‌شنبه ۱۰۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار