Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از  چابهار : ابوالقاسم اسدی  با بیان اینکه سال ۹۲ تنها ۲۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه داشتیم افزود: سال ۹۳ این میزان با افزایش ۱.۴ درصدی به ۳۹ میلیارد تومان افزایش یافت.

با اشاره به اینکه در سال ۹۴ نیز با رشد ۱.۵ درصدی پروژه‌های عمرانی مواجه شدیم ادامه داد: سال ۹۶ هم با افزایش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصدی ارزش طرح‌های عمرانی به ۵۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ رسید.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه سال ۹۷ بیش از ۷۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی عملیاتی شد بیان داشت: این رقم در سال ۹۸ به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ برگ زرینی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد چابهار به شمار می‌رود تصریح کرد: در این سال ۲۵۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی داشتیم و این نشان از یک افزایش ۷۷۵ درصدی نسبت به سال ۹۵ در این حوزه است.

«این میزان پیشرفت در سال ۱۴۰۰ با افزایشی چشمگیر به یکهزار و ۷۵۰ میلیارد تومان رسید»

به گفته اسدی، پروژه‌های عمرانی این منطقه همچون طرح‌های جداسازی ساحلی، اسکله شیلاتی و گردشگری تیس، باند دوم چابهار - کنارک به طور ۲۴ کیلومتر، بازار مرزی ریمدان و خط آبرسانی آن به طول ۶۰ کیلومتر، مشارکت در احداث باند دوم کمربندی شهید کلانتری، آماده‌سازی زمین‌های محدوده منطقه آزاد و فاز یک دهکده ورزشی پیل‌بند با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال تکمیل هستند.

منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت‌گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور، بیش از دو دهه است در مجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است.

46

کد خبر 1507066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد میلیارد تومان منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ساماندهی حریم رودخانه و مسیل‌ها همچنین پارک گردشگری شهرستان فلارد باید تعیین تکلیف شود و بودجه مورد نیاز آن با توجه به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات لازم در حوزه‌های مختلف شهرستان فلارد و موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با ادارات، افزود: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به تأمین اعتبارات توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال خلیفه، تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال‌خلیفه به تصویب رسیده و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده، هنوز تأمین اعتبار لازم برای آن صورت نگرفته است.

قنبری با اشاره به چهار بانده شدن جاده گوشکی به قرح گفت: هر روز جوانان زیادی در این جاده کشته می‌شوند و تأمین اعتبار پروژه این جاده ضرورت است.

کد خبر 749909

دیگر خبرها

  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است