Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا صیادی به عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم مدیر روابط عمومی سابق و معارفه مدیر جدید گفت:  در حال حاضر کشور در یک محاصره تبلیغی قرار دارد و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد و زمینه شکست این محاصره را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد قمی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر اظهار داشت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانه‌روزی می‌خواهد و ما می‌توانیم به عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار منتشر شده از سازمان تبلیغات اسلامی را اینجا بخوانید

در ادامه این مراسم، احمد مداحی مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدا همراه با نگاه ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، در راستای وظایف محول شده، توسعه و ارتقا یافت و امیدواریم با حضور مدیر جدید روابط عمومی، پیشرفت رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی سرعت بیشتری بگیرد.

رضا صیادی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اینکه با حضور نیرو‌های پرتلاش و باانگیزه می‌توان کار‌ها را بهتر پیش برد تصریح کرد: وظایف سنگینی به دوش روابط عمومی نهاده شده. با نگاه کارمندی نمی‌توان به اهداف عالی در این حوزه دست‌یافت. همچنین باید به این نکته توجه ویژه داشت که ما بیش از آنکه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم، باید روابط عمومی «گفتمان سازمان تبلیغات اسلامی» باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که فصل تازه‌ای را در این واحد آغاز کنیم و برای تحقق این مهم، از ابزار‌های نوین و کارآمد رسانه‌ای بهره خواهیم برد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی از زحمات امین اشرفی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و حکم انتصاب مشاور عالی خبر و امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را به رضا صیادی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد