Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:34:41 GMT

کشف دستبرد قاچاقچیان به لوله‌های نفت در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۳۵۴

کشف دستبرد قاچاقچیان به لوله‌های نفت در خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان ، سرهنگ اکبر راشدنیا شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران اطلاعات پایگاه دریابانی ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، پنج هزار متر انشعاب لوله متصل به لوله های انتقال سوخت را در جاده آبادن _ ماهشهر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافت شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت با تعبیه لوله در خوریات حوزه استحفاظی پاسگاه بوخضیر اقدام به قاچاق سوخت می کنند، ماموران دریابانی پس از شناسایی محل متوجه شدند قاچاقچیان از لوله های خطوط انتقال سوخت انشعاب گرفته و سپس با استفاده از لوله کشی به مسافت پنج هزارمتر از لب جاده به سمت خوریات اقدام به سرقت و قاچاق سوخت می کردند که با هوشیاری ماموران دریابانی ماهشهر این اقدام قاچاقچیان کشف شد و پیگیری لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این دستبرد در دست اقدام می باشد.

وی اضافه کرد: با اجرای این عملیات، پنج کیلومتر لوله زیر زمینی که برای برای انتقال سوخت قاچاق در اندازه های مختلف استفاده شده بود ، از زیر خاک کشف و جمع آوری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز هفتم رمضان سوپرلیگ اروپا خوزستان لوله انتقال نفت قاچاقچیان قاچاق سوخت گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز هفتم رمضان سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین و آب‌گرفتگی در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نشست زمین در یکی از خیابان‌های اصفهان، اظهار کرد: حادثه نشست زمین به طول هشت متر در عرض چهار متر در اثر شکستگی خط لوله آب‌رسانی ۳۰۰ میلی‌متری آزبست در خیابان علامه مجلسی رخ داده است.

وی افزود: حادثه مذکور باعث آب‌گرفتگی خیابان، پیاده‌رو و تعدادی از مغازه‌ها شد، عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کردند و تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی برای ایمن‌سازی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است بدانیم اقدامات لازم برای تخلیه آب انجام شد و پس از تخلیه آب و قطع جریان آن عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله اقدام خواهد شد.

کد خبر 748928

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه