Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:42:19 GMT

راه سردار «محمد علی حق بین» ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۴۹۲

راه سردار «محمد علی حق بین» ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در پی درگذشت سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی حق‌بین» با صدور پیامی ضمن تسلیت این ضایعه دردناک بر ادامه مسیر این مرد بزرگ میدان‌های نبرد حق علیه باطل تأکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت ناباورانه سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی حق‌بین» مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سابق لشکر پرافتخار ۱۶ قدس گیلان بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا باعث تأثر و تالم ملت مسلمان ایران به ویژه مردم غیور و انقلابی استان گیلان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاوری‌ها و رشادت‌های این سردار عالیقدر اسلام در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و فتح نبل و الزهرا در جبهه مقاومت موجب خشنودی حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب شد و نام ایشان را تا همیشه در قلب مردم قدرشناس و شهیدپرور استان گیلان حک کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت سردار پاسدار «محمدعلی حق‌بین» به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی گیلان، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده مکرم ایشان و طلب مغفرت و علو درجه از درگاه حضرت حق تعالی برای آن بزرگ مرد تازه درگذشته، تاکید می‌نماید جوانان سلحشور و انقلابی استان گیلان راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را با اقتدار و صلابت ادامه داده و تا آخرین نفس پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای پرافتخار آن خواهند بود و نام و یاد سرداران رشید اسلام از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سرافراز محمدعلی حق‌بین را زنده نگه خواهند داشت.

کد خبر 5194185

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پیام تسلیت ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی زمین لرزه محمدعلی حق بین استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان