Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@12:13:15 GMT

ستاد کرونا: کرج قرمز پررنگ شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۶۲۳

ستاد کرونا: کرج قرمز پررنگ شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با هشدار نسبت به شدت ابتلا به کووید ۱۹ اعلام کرد که رنگ کرونایی شهرستان ۲ میلیون نفری کرج ، قرمز پررنگ شد.

دکتر مهرداد بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز ، شهرستان کرج  قرمز پررنگ، چهار شهرستان ساوجبلاغ ، فردیس ، نظرآباد و چهارباغ قرمز و ۲ شهرستان طالقان و اشتهارد نارنجی کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میزان ابتلا به کووید ۱۹ در استان البرز شدت یافته و روزانه بیش از سه هزار بیمار به مراکز درمانی مراجعه می کنند که بخشی از آنها به قرنطینه خانگی زیر نظر پزشکان انتقال می یابند.

بابایی گفت : به علت افزایش بیماران بدحال ، هر روز از تخت های بستری سایر بخش های تخصصی  به بستری بیماران کووید۱۹ افزوده می شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: اکنون یک هزارو۶۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستانی البرز بستری هستند که حال ۱۸۷ بیمار آنان وخیم است.

وی ادامه داد: اکنون یک هزارو۵۰۰ تخت برای بستری بیماران کووید۱۹ در البرز اختصاص یافته و ۲۰۰ تخت نقاهتگاهی نیز آماده شده است.

بابایی گفت: تعداد تخت های نقاهتگاهی البرز تا ۵۰۰ تخت قابل افزایش است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان داشت: افزون راه اندازی نقاهتگاه ها، یک بیمارستان صحرایی در استان پیش بینی شده است.

وی بیان داشت : شمار ماموریت های روزانه اورژانس البرز برای انتقال بیماران کووید۱۹ نسبت به اسفند ماه سال گذشته پنج برابرشده و به بیش از ۲۰۰ ماموریت رسیده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از مردم خواست با توجه به ازدحام بیماران در بیمارستان ها و خستگی مفرط مدافعان سلامت، در خانه ها بمانند و از تردد غیر ضرور در مکان های عمومی خودداری کنند.

بابایی بار دیگر از مردم خواست تا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در مکان های عمومی اولویت  قرار دهند.

استان سه میلیون نفری البرز از حدود ۲۲ روز پیش وارد موج چهارم کرونا شده است.

 ۳۷ هزارو۲۱۶ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا  تاکنون در البرز بستری شده اند که ۳۲ هزارو۹۰۷ بیمارآنان بهبود یافته اند ضمن آنکه سه هزار و۹۰۷ نفر دیگر جان خود را از دست داده اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003H0w

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استان البرز کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند