Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در طرح «نان علوی، رطب حسنی» که با همکاری ظرفیت‌های مردمی، تشکل‌های مذهبی و قرآنی و.. برگزار میگردد به خانواده‌های آسیب دیده ناشی از کرونا کمک می‌شود.

روح‌الله عبدالهی پیرامون اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در شرایط کرونایی برای خانواده‌های کم درآمد گفت: با توجه به موج چهارم شیوع ویروس کرونا و افزایش بیکاری و کاهش درآمد خانواده‌های آسیب دیده از آن و همزمان با ماه ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری مرکز نیکوکاری «الزهرا (س)» اقدام به برگزاری پویش «نان علوی، رطب حسنی» در سطح استان تهران نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

عبدالهی با اشاره به همکاری گسترده بسیاری از نهادها در این طرح خیرخواهانه اظهار کرد: در این طرح که با همکاری ظرفیت‌های مردمی، تشکل‌های مذهبی و قرآنی، خیرین، نیکوکاران و همچنین همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان‌های استان تهران برگزار میگردد، تلاش می‌کنیم تا تعداد قابل توجهی از نانوایی‌ها در این ماه مهمانی خدا، نان رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در همین رابطه اظهار کرد: همچنین خرمای اهدایی خیرین در طرح «نان علوی، رطب حسنی» در مناطق محروم استان تهران و در بین نیازمندان توسط شبکه مبلغین توزیع خواهد شد.

عبدالهی پیرامون چگونگی مشارکت خیرین و نیکوکاران در طرح «نان علوی، رطب حسنی» خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران محترم می‌توانند در این پویش ارزشمند و خداپسندانه، کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری#۳۲۰۷*۸۸۷۷* از طریق اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۱۱۲۸۵ به نام مرکز نیکوکاری «الزهرا (س)» واریز و در این سفره احسان مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران تبلیغات اسلامی استان تهران نان علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغات که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، در مرحله دوم هم ملاک خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 749951

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد