Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال پیام محبت آمیز حضرت آیت‌الله العظمی (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان صادر شد؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی از ابراز لطف فرماندهی معظم کل قوا تشکر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، مشروح پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)
با تقدیم سلام و تحیات به استحضار عالی می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار پربرکت حضرت امام خمینی (ره) و حاصل حمایت و پشتیبانی حضرتعالی از ارتش در دوران سختی است که دشمنان عنود خارجی و عناصر نادان داخلی تبر انحلال بر پیکره ارتش می‌زدند. سال‌ها خدمت صادقانه و ایثارگرانه فرزندان و سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره به الطاف پدرانه آن فرمانده معظم مزین بوده، ارتش را از مسیر‌های سخت گذر داده و به این نقطه از اقتدار و بصیرت انقلابی رسانده است.
ضمن امتنان از ابراز لطف آن رهبرعظیم الشأن، قلب‌های همه کارکنان جان بر کف و خانواده‌های ولایی و صبور آنان که مخاطب لطف و عنایت بزرگوارانه آن رهبر فرزانه قرار گرفتند، آکنده از شوق و شعف شد و دعای افطار و ذکر سحر سربازان ولایت با درخواست خاضعانه برای استدام سایه پربرکت آن رهبر حکیم از درگاه ربوبی درآمیخت.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به درگاه خداوند بزرگ شاکر است که تحت رهبری‌های مدبرانه آن فرماندهی معظم همواره در صحنه حاضر است و برای انجام هرگونه ماموریت آمادگی دارد و به تبعیت از فرمان مطاع، آمادگی‌های ارتش ولایت‌مدار افزایش و نقش آفرینی‌ها گسترش خواهد یافت. آحاد رزمندگان ارتش که از پشتوانه گرم خانواده‌های بصیر و فداکار برخوردارند به نعمت والای ولایت شکرگذارند و محبت بی بدیل ملت بزرگ ایران را قدر می‌دانند و با ایمان به خداوند بزرگ، اعتماد به آیه شریفه «الذین جاهدوا فینا لنهدینم سبلنا»، دل در گرو اراده آن امام فاطمی سرشت و پشت‌گرم به ملت بزرگ، راهی را که آمده‌اند لطف و عنایت خداوند و راه پیش رو را تحت زعامت آن فرمانده علوی تبار، تکلیف الهی خود می‌دانند.
هر روز می‌کوشیم تا توان خود را به سر حد نیاز افزایش دهیم و آنچنان باشیم که شایسته مدال افتخار خدمت و مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشیم؛ در این راه هر روز بیش از پیش نیازمند دعا و رهنمود‌های آن فرماندهی معزز هستیم.
در محضر خداوند بزرگ به عهدی که بسته‌ایم تاکید می‌کنیم و این راه نورانی را با گام‌های محکم و مطمئن، هم‌افزا و هم‌سنگر با برادران عزیزمان در سپاه و سایر نیرو‌های مسلح تا تحقق کامل آرمان‌های والای انقلاب اسلامی طی خواهیم کرد. انشاالله
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر موسوی روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به استادان و مربیان ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استادان و مربیان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

تعلیم و تعلّم از سنن الهی و موهبت حق تعالی به پیامبران، اولیای دین و معلمانی است که به فرموده رهبر عزیزمان، آینده‌ی کشور متأثر از همّت و حکمت آنان است.

روز معلم با یاد فیلسوف عالم و عامل شهید عالی مقام استاد مطهری، فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک و خداقوت به تمامی عزیزانی که در جایگاه رفیع تعلیم و تعلم قرار دارند، مروری بر رسالت خطیر خود همسو با افق نگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

بدیهی است بزرگترین ثروت ما نیروی انسانی کارآمد و مؤمن است که با زیرساخت‌های علمی، معرفتی و مهارت‌آموزی و دانش‌افزایی توسط استادان، مربیان، فرماندهان، روحانیان و مجموعه وزین حوزه تربیت و آموزش، توفیقات ارتش در اجرای مأموریت مقدس حفظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام اسلامی را فراهم ساخته است.

امروز اگرچه اثربخشی آموزش‌ها مشهود و افتخارآمیز است، اما بر اساس راهبرد ترسیمی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت و فضیلت‌های اخلاقی، قوی‌تر از گذشته، همچنان نیاز پیش‌ِ روی ما محسوب می‌شود.

نیک می‌دانیم حفظ و ارتقای عزت و اقتدار ما در فتح قله‌های دانایی و توانایی است و از جمله مقدمات و ملزومات رسیدن به کمال مطلوب، جهاد علمی و عملی با امید به جوانان، حرکت از واقعیات به سمت آرمان‌ها، پای ارزش‌های انقلابی ایستادن، تعمیم ارزش‌های معنوی و ارتقای توانمندی‌های علمی است و دراین چشم‌انداز، استادان و مربیان متصف به صفات پیامبران و اولیای الهی در جایگاه حساس تعلیم نسل جوان و آینده‌ساز، بسیار نقش آفریدند تا اندوخته‌های معنوی، علمی و اخلاقی را بر لوح جان متعلمان حک کنند.

امروز استادان و مربیان برجسته ما با اعتقاد به تأثیر تهذیب نفس و خودسازی‌های متبلور در گفتار و رفتار و منش خود، خوب می‌دانند مردان بزرگ و فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خودساخته، پرورش می‌یابند و با این نگاه، به تربیت و آموزش کارکنانی بصیر، عالم، مؤمن، ولایتمدار و مقاوم در برابر سختی‌ها، مبتکر در عبور از موانع و آماده در مقابله با تهدیدها و تحریم‌ها، اهتمام ورزیده و دریافته‌اند این نگاه با الهام از اندیشه عزت‌آفرین امام و مقتدای‌مان، سیره شهیدان والامقام، علوم دانشمندان، تجربیات فرماندهان و دانش طلایه‌داران اعتقادی، علمی و نظامی، ثمراتی ماندگار در قوی‌تر شدن و ارتقای قدرت ملی خواهد داشت.

از خدای متعال توفیق روزافزون یکایک استادان و مربیان خدوم در تعلیم و تحکیم گام‌های امیدبخش آحاد کارکنان ارتش و تربیت رزمندگان انقلابی در تراز نظام اسلامی و شایسته ظهور، همچنین ارتقای توانمندی علمی و دفاعی ایران سربلند اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی را خواستارم، همراهی خانواده شایسته و صبور ارتش مقتدر را ارج می‌نهم و بقای وجود پر برکت رهبر عزیزمان را تا ظهور حضرت بقیه الله (الاعظم ارواحنا فداه) مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

کد خبر 6094184 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور