Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب‌های افزایش نرخ و کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۰ داخل تاکسی‌ها ازامروز(اول اردیبهشت ماه) خبرداد و گفت: کرایه دریافتی از مسافران براساس مصوبات ابلاغی حداکثر تا 35 درصد افزایش و متناسب با نرخ مندرج در برچسب کرایه دریافت خواهد شد.

به گزارش ایسنا،  محمدروشنی با اعلام این مطلب درتشریح افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تاییدکمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با  ۳۵درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ها موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت نماید و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده  است که ازامروز رانندگان عزیز می توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند. 
وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه ها از امروز در تمام پایانه ها اجرایی می شود و یک  برچسب مندرج به قیمت مصوب، داخل تاکسی‌ها برروی شیشه جلو نصب می شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی شهرتهران، مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت برسازمان تاکسیرانی شهرتهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بروروی برچسب ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می باشد که مشخصاتی منجمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو وتایید  مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را درصورت اسکن نمایش می دهد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران نرخ کرایه تاکسی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت