Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@16:08:02 GMT

افزایش کرایه‌های حمل و نقل در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۲۲۴

افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در پایتخت بر اساس مصوبه شورای شهر از امروز اول اردیبهشت اجرایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افزایش نرخ کرایه‌های مترو تاکسی و اتوبوس در ماه‌های پایانی سال ۹۹ در صحن شورای شهر به تصویب اعضای شورا رسید و پس از آن جهت تعیین و فرمانداری ارسال شد و فرمانداری نیز این موضوع را تایید و افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال ۱۴۰۰ کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از امروز اول اردیبهشت سال۱۴۰۰ نرخ بلیت اتوبوس به طور متوسط ۲۵ تا ۳۵ درصد بسته به مسافت خط و افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی نیز متوسط ۳۵ درصد است، افزایش یافت و بر اساس اعلام شهرداری تهران برچسب گذاری‌های مربوط به نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس انجام گرفته است.
میانگین چهار نوع بلیت متروی تهران و حومه نیز ۲۵ درصد افزایش داشته به طوری که قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره داخل شهری ۲۰۰۰ تومان، تک سفره حومه ۲۳۰۰ تومان، تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۰۰۰۰ تومان و تک سفره هشتگرد ۶۰۰۰ تومان تعیین شده است.
البته افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره مخصوص حومه، هشتگرد و فرودگاه امام خمینی (ره) را تهیه کنند. برچسب ها: تاکسی ، افزایش ، کرایه ، تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تاکسی افزایش کرایه تهران افزایش نرخ کرایه تک سفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6098877

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است