Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:04:48 GMT

۳ مدرسه کانکسی در همدان تبدیل به مدرسه شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۲۴۵

۳ مدرسه کانکسی در همدان تبدیل به مدرسه شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسین مرادی، مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۱۷ مدرسه کانکسی در همدان بود که ۳ مدرسه سال گذشته با ظرفیت خیران ساخته شده و برای بقیه نیز برنامه‌ریزی شده که امیدواریم سال جاری همه را مدرسه کنیم.

او با اشاره به استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس یادآور شد: از سال ۹۲ تاکنون ۶ هزار و ۸۷۰ کلاس درس استاندارد سازی شده است به طوری‌که از سال ۹۷ همه بخاری‌های نفتی در استان جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان با تأکید بر اینکه ۵۶ میلیارد تومان برای جمع‌آوری و استانداردسازی دستگاه‌های گرمایشی هزینه شده است، بیان کرد: در حال حاضر گرمایش ۷۰ درصد کلاس‌ها با شوفاژ و پکیج، ۲۵ درصد با بخاری گازی، ۴ درصد با بخاری هرمتیک و یک درصد با بخاری برقی و شوفاژ برقی تأمین می‌شود.

مرادی ادامه داد: اگر بخواهیم دودکش‌های بخاری را هم استاندارد کنیم، ۸۵ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است همچنین ۹ میلیارد تومان اعتبار نیز برای اصلاح و تعمیرات موتورخانه‌ها موردنیاز است.

او گفت: در سال گذشته ۱۷ پروژه با ۱۵۷ کلاس درس و ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضل و اعتبار ۲۸ میلیارد تومانی اجرا شدند، سه پروژه با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح شد و در مهرماه ۴ مدرسه با ۴۰ کلاس به بهره‌برداری رسید همچنین ۱۰ پروژه نیز در دهه فجر به افتتاح رسید که این پروژه‌ها شامل ۷۹ کلاس درس با زیربنای ۷ هزار و ۵۵۰ مترمربع با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه سازی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری